ماجرای پشت پرده استوری احلام و رابطه‌ی +18 با بازیکنان تیم ملی! + موزیک ویدیو احلام استامینوفن

به تازگی موزیک ویدیو احلام استامینوفن در رسانه‌های مجازی فارسی وایرال شده؛ اما ماجرای پشت پرده استوری احلام و رابطه‌ی +18 با بازیکنان تیم ملی چیست؟

استوری باورنکردنی احلام برای امام حسین وی را باری دیگر بر سر زبان‌ها انداخت؛ این مسئله باعث شد رسانه‌های داحلی با تیتر خواننده معروف آن‌ور آبی هم عزادار محرم شد به این موضوع بپردازند.

استوری احلام پشت پرده جدیدی ساخت!

موزیک ویدیو احلام استامینوفن

احلام خواننده معروف ایرانی یک پست اینستاگرامی به مناسبت محرم منتشر کرد. استوری احلام، خواننده معروف آن‌ور آبی برای امام حسین در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته؛ احلام، خواننده معروف آن‌ور آبی در استوری اینستاگرام به مناسبت ایام عزاداری امام حسین یک پست مذهبی منتشر کرد. احلام ( زادهٔ ۱۹۹۱) گیتارنواز، بازیکن و مربی فوتبال، خواننده ایرانی-اماراتی است. وی از سال ۲۰۱۰ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

گویا احلام در استوری خود ویدئوی زیر را منتشر کرده است:

موزیک ویدیو احلام استامینوفن

بیشتر بخوانید:

ماجرای دیدار سینا مهراد با احلام در دبی چست؟ شروع یک رابطه؟

لایو احلام و حسن آقامیری

لایو جدیدی از احلام و حسن آقامیری

حسن آقامیری فارغ التحصیل دروس حوزه تا پایان دوره لمعتین میباشد، سید حسن آقامیری به علت داشتن پدری روحانی و حضوری فعال در هیئت های عزاداری محله به مسائل دینی علاقه مند شده و شغل روحانیت را برگزیدند و وارد حوزه علمیه شدند.

لایو پر حاشیه احلام و حسن آقامیری
لایو جدیدی از احلام و حسن آقامیری

پخش زنده اینستاگرام از احلام و حسن آقامیری

در ادامه می‌توانید ویدیویی از لایو پر حاشیه احلام و حسن آقامیری را ببینید:


پدر حسن آقامیری به کشاورزی مشغول است و سید حسن آقامیری احترام خیلی خاصی برای پدر قائل است و همیشه در هر فرصتی از زحمات پدر و مادرش تشکر کرده است. آقامیری اول در ایام تبلیغی (ماه های محرم، صفر و رمضان) به روستاها می رفت تا اینکه پس از چند وقتی سر از دانشگاه ها درآورد و در جمع دانشجویان به سخنرانی پرداخت.

پس از ورود رسانه های مجازی فعالیت خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرام آغاز کرد و پادکست های صوتی منتشر داد. احلام متولد 1370 در اصفهان، خواننده است. سال ها در لیگ برتر جام خلیج فارس زنان در ایران فوتبال بازی کرد تا اینکه وارد موسیقی شد و حالا دبی زندگی می کند و می تواند به زبان عربی هم بخواند.

در شهر اصفهان در یک خانواده 4 نفره تنها با یک برادر بزرگ شد، پدرش شغل آزاد و اصالتا اهوازی بوده که فوتبال هم بازی می کرد و مادرش اصفهانی و خانه دار است. تنها برادرش نیز در عرصه موسیقی فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: ویدئوی پشت پرده ازدواج نکردن احلام !

تهدید بازیکنان تیم ملی توسط احلام

احلام خواننده زن، با تهدید بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به افشای پیام‌های آن‌ها به این خواننده معلوم الحال، بازیکنان تیم ملی را به حمایت از اغتشاشگران دعوت کرد.

تصویر خجالت آور آرام جعفری در کنار احلام خواننده ممنوعه

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص ماجرای پشت پرده استوری احلام و رابطه‌ی +18 با بازیکنان تیم ملی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *