ویدیو: خلاصه مبارزه جاستین گیجی در UFC

شب گذشته، ویدئویی از خلاصه مبارزه جاستین گیجی در UFC به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشت.

جاستین ری گیجی، یک رزمی‌کار ترکیبی حرفه ای آمریکایی است. او در حال حاضر در بخش سبک وزن در مسابقات قهرمانی Ultimate Fighting (UFC) شرکت می‌کند. به تازگی، ویدئوی مبارزه او و درگیری‌هایش با مک گرگور، حواشی زیادی را به وجود آورده است.

خلاصه مبارزه جاستین گیجی در UFC

مبارزه جنجالی جاستین گیجی

مبارزه روبرویی او، که لقب الماس دارد، امیدوار بود که کمربند BMF قدیمی خورخه ماسویدال را در UFC 291 بگیرد، اما در نهایت توسط جاستین گیجی، ناک اوت شد. پوآیر که در سال 2018 هنگام جنگیدن گیجی را متوقف کرده بود، شنبه شب در اولین راند، در شهر سالت لیک سیتی مشت‌های چشم نوازی را وارد کرد و یک سری ضربات بد پا را خورد.

بیشتر بخوانید:

داستان فیلم منطقه بحرانی علی احمدزاده و ممنوع‌الخروجی او

افشای دلیل برکنار شدن رضا ثقتی مدیرکل ارشاد گیلان

در راند دوم، The Highlight یک ضربه به سر او زد که پویریه را خواباند و او را به عنوان یک ضربه سبک وزن تضمین کرد. مبارزه روبروی او، شب گذشته در توئیتر خود نوشت:

جاستین گیجی، چیدمان فرم مبارزه‌ای فوق‌العاده زیبایی دارد.

خلاصه مبارزه جاستین گیجی در UFC
کلیپ خلاصه بازی جاستین گیجی

مبارزه جنجالی جاستین گیجی

در ادامه می‌توانید ویدیوی مبارزه یو اف سی جاستین گیجی را ببینید:

او قهرمان سابق سبک وزن موقت UFC و همچنین قهرمان فعلی UFC BMF است. او دومین مبارز در تاریخ UFC است که قهرمانی BMF را دریافت می‌کند. او قهرمانی BMF را در 29 ژوئیه 2023 در UFC 291 به دست آورد. از 20 جولای 2023، او شماره 3 در بخش سبک وزن UFC است.

بیشتر بخوانید:

تماشای رایگان فیلم اوپنهایمر Oppenheimer دوبله فارسی و با زیرنویس فارسی چسبیده 

اهنگ ایسان اسلامی پسر شاه باشه

گیجی که در سافورد آریزونا به دنیا آمد، کشتی را از چهار سالگی آغاز کرد. او دو بار قهرمان ایالت آریزونا به‌عنوان کشتی‌گیر در دبیرستان سافورد شد و در طول مدت حضورش در دانشگاه شمالی کلرادو، یک نفر آمریکایی بخش اول NCAA بود.

بیشتر بخوانید:

خانه ساشا سبحانی را دزد زد !

از خودکشی ثقتی تا لو رفتن فیلم رضا ثقتی

او حرفه آماتور MMA خود را در دوران تحصیل در کالج آغاز کرد، در سال 2011 حرفه ای شد و در سال 2013 به سری جهانی مبارزه (WSOF) پیوست و در آنجا قهرمان سبک وزن شد. او پنج بار از کمربند WSOF خود دفاع کرد و سپس آن را خالی کرد تا در سال 2017 به UFC بپیوندد.

ویدیوی مبارزه یو اف سی جاستین گیجی

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص خلاصه مبارزه جاستین گیجی در UFC چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *