ویدیو : افشاگری از علت گرانی خودرو روی آنتن زنده و قطع برنامه

به تازگی ویدیویی از افشاگری از علت گرانی خودرو روی آنتن زنده و قطع برنامه در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حوشی بسیاری را داشته است.

اخیرا ویدیویی از گفتگو درباره علت گرانی خودرو روی آنتن زنده در رسانه ها منتشر شده است. گویا اظهارات شوکه کننده درباره علت گرانی خودرو روی آنتن زنده ضدت گرفته و باعث قطع برنامه شده است.

افشاگری از علت گرانی خودرو روی آنتن زنده

حرف های عجیب در مورد علت گرانی خودرو روی آنتن زنده

شب گذشته برنامه تهران ۲۰ از شبکه پنج سیما میزبان مناظره بین جلال رشیدی‌کوچی و مصطفی میرسلیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، درخصوص آزادسازی واردات خودرو بود. در این مناظره رشیدی کوچی معتقد بود که واردات خودرو انحصار بازار را خواهد شکست، اما میرسلیم ضمن مخالفت با این موضوع اظهارات جالبی را بر زبان آورد.

سید مصطفی میرسلیم:

“مردم باید دفاع کنند از ظرفیت‌های کشور خودشان تا بتوانیم ما تولیدات خوب را برای مردم خودمان عرضه کنیم.جلال رشیدی کوچی: چیزی تولید کردید که وقتی تصادف می کند به اجزای تشکیل دهنده‌اش تقسیم میشود.”

افشاگری از علت گرانی خودرو روی آنتن زنده
حرف های عجیب در مورد علت گرانی خودرو روی آنتن زنده

 گفتگو درباره علت گرانی خودرو روی آنتن زنده

در ادامه می‌توانید ویدیو اظهارات شوکه کننده درباره علت گرانی خودرو روی آنتن زنده را ببینید:

همچنین است سخن موهنِ دقیقه 24/31 آقای رشیدی که می­گویند:

“کارخانه‌دار تقصیرش این است که عرضه تولید ندارد» و باز هم مجری عزیز ساکت­اند. البته در اینجا مجدداً موضوع عضویت آقای میرسلیم در هیأت مدیره شرکت­ ها ( که کذب محض و بلکه مصداق تهمت است) مطرح می­شود و به اندازه­ای از سوی آقای رشیدی کوچی و مجری بر ایشان هجمه وارد می­آید ( دقیقه 24/32) که آقای میرسلیم می ­گویند تکرار این حرف­های دروغ موجب می‌شود تا از جلسه خارج شوند و این درست درحالی است که همچنان مناظره از موضوع خود خارج می­گردد و دریغ از یک تذکر آقای مجری به جناب کوچی که از وظایف اولیۀ گردانندۀ برنامه است!!”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *