زمان توزیع کارت کنکور 1402 اعلام شد! +[زمان دقیق]

زمان توزیع کارت کنکور 1402 ؛ کارت ورود به جلسه کنکور امسال به زودی توزیع می‌شود و داوطلبان باید سریعا برای دریافت آن اقدام کنند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارت ورود به جلسه نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ از روز یکشنبه ۱۱ تیر ماه سال جاری خبر داد. در ادامه مطلب با خبر زمان دریافت کارت کنکور 1402 همراه ما بمانید.

زمان توزیع کارت کنکور 1402

  • زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1402

به گزارش منابع خبری:

با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری کنکور سراسری 1402 در رابطه با کارت ورود به جلسه تیر ۱۴۰۲ سوالاتی وجود دارد از جمله : کارت ورود به جلسه کنکور تیر 1402 کی میاد ؟  که در ادامه به طور جامع به آن پاسخ خواهیم داد.

داوطلبان نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲، برای شرکت در امتحان لازم است از فردا به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و با ورود به پنل کاربری خود از طریق درج کدملی، شماره فراگیر و رمز عبور یک نسخه چاپی از برگه راهنما و کارت شرکت در آزمون را تهیه نمایند.

زمان توزیع کارت کنکور 1402

تاریخ توزیع کارت کنکور 1402

عاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارت ورود به جلسه نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ از یکشنبه ۱۱ تیر خبر داد. دکتر عبدالرسول پورعباس گفت: کارت‌های شرکت در آزمون همه داوطلبان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از یکشنبه ۱۱ تیر تا سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ در سامانه آزمون سراسری (مندرج در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) مشاهده و قابل دریافت است.

نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ با بیش از یک میلیون و ۱۱۹ هزار داوطلب در  صبح و عصر روزهای چهارشنبه ۱۴ و پنج‌شنبه ۱۵ تیرماه در۴۱۷ شهرستان، ۶۶۲ حوزه اصلی و ۱۹۵۵ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *