واکنش نازنین بیاتی به صحبت های وزیر ارشاد: نازنین میتونه بره مشهد!

به تازگی عکسی از واکنش نازنین بیاتی به صحبت های وزیر ارشاد در رسانه های پخش شده که حواشی زیادی را توسط کابران ایجاد کرده است.

اخیرا اظهارات نازنین بیاتی در مورد صحبت های وزیر ارشاد در رسانه ها منتشر شده است. گویا استوری نازنین بیاتی دربارهصحبت های وزیر ارشاد حواشی بسیاری را برایش داشته است.

واکنش نازنین بیاتی به صحبت های وزیر ارشاد

ری اکشن عجیب نازنین بیاتی به صحبت های وزیر ارشاد

روزهای گذشته بود که کارگردان فیلم عروسی مردم مدعی شد که نازنین بیاتی با ممنوعیت ورود به مشهد روبرو شده است. به همین دلیل مراسم رونمایی این فیلم را در مشهد برگزار نمی کنند.

بعد از این ماجرا بسیاری از چهره های مشهور واکنش نشان دادند و به حمایت از نازنین بیاتی پرداختند. اما وزارت ارشاد به تازگی به این ادعا واکنش نشان داده و ممنوعیت ورود خانم بازیگر به مشهد را تکذیب کرده است.

وی افزود:

“با این حال من و شکیب شجره به احترام بازیگر اصلی فیلم صبر میکنیم تا روزی که شرایط حضور نازنین بیاتی در مشهد فراهم شود. آرزو میکنم در فردایی خیلی نزدیک همه کنار هم بدون هیچ تفرفه و دو دستگی در این دیار زندگی کنیم. باشد که آن روز «مجوزی نباشد و هیچ برنامه ای هم «لغو» نشود.”

واکنش نازنین بیاتی به صحبت های وزیر ارشاد
ری اکشن عجیب نازنین بیاتی به صحبت های وزیر ارشاد

اظهارات نازنین بیاتی در مورد صحبت های وزیر ارشاد

در ادامه می‌توانید استوری نازنین بیاتی دربارهصحبت های وزیر ارشاد را ببینید:

واکنش نازنین بیاتی به صحبت های وزیر ارشاد
اظهارات نازنین بیاتی در مورد صحبت های وزیر ارشاد

سموعی در پاسخ به مجری درباره اینکه حتی اگر نازنین بیاتی در موضوعی قانون را رعایت نکرده باشد باید از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اعلام شود گفت:

“اگر همه قانون را رعایت کنند، اهالی هر صنفی درباره آن صنف تصمیم می گیرند.”

وی در پایان گفت:

“درباره این مساله چه در مشهد و چه هر جای دیگری این اتفاق رخ بدهد قطعا وزارت ارشاد پیگیر است. امیدواریم هم حلم و همراهی از طرف جامعه هنری اتفاق بیفتد، وزارت فرهنگ و ارشاد هم به وظایف ذاتی خود عمل کند، اطمینان داشته باشید سایر دستگاه ها هم راحت تر هستند که مسائل از کانال اصلی خود پیگیری شود.”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *