تصویر دیده نشده از فریماه فرجامی +[فیلم آخرین مصاحبه مرحومه فریماه فرجامی]

تصویر دیده نشده از فریماه فرجامی ؛ عکسی قدیمی و دیده نشده از فریماه فرجامی بازیگر ایرانی به تازگی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

عکسی از فریماه فرجامی بازیگر ایرانی در شبکه های مجازی وایرال شده است. در ادامه مطلب با خبر عکس زیرخاکی فریماه فرجامی همراه ما بمانید.

تصویر دیده نشده از فریماه فرجامی

  • عکس قدیمی از فریماه فرجامی

به گزارش منابع خبری:

عکسی از دوران نوجوانی فریماه فرجامی بازیگر تازه فوت شده ایران، منتشر شده است که بسیار پربازدید شد. در ادامه می‌توانید عکس قدیمی فریماه فرجامی را مشاهده کنید:

تصویر دیده نشده از فریماه فرجامی
تصویر دیده نشده از فریماه فرجامی

آخرین مصاحبه مرحومه فریماه فرجامی

حرف های آخر مرحومه فریماه فرجامی در مصاحبه اش

امروز ویدیویی از آخرین حرف ها در مصاحبه فریماه فرجامی در رسانه ها پخش شد. فریماه فرجامی بازیگر دو دهه سینمای ایران روز های قبل دار فانی را وداع گفت. او چند روزی را در کما بود.

فریماه فرجامی متولد سال ۱۳۳۱ از چهره‌های مشهور سینمای ایران در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ بود که سال‌ها بود از بازیگری دور شده بود و آخرین حضورش روی پرده سینما به نقشی در فیلم «لامینور» داریوش مهرجویی در سال ۱۳۹۸ برمی‌ گشت.

آخرین مصاحبه مرحومه فریماه فرجامی
حرف های آخر مرحومه فریماه فرجامی در مصاحبه اش

مصاحبه ای جذاب از مرحومه فریماه فرجامی

در ادامه می‌توانید ویدیویی در رابطه با جدیدترین مصاحبه فریماه فرجامی قبل از درگذتش را ببینید:

«خط قرمز» و «سرب» مسعود کیمیایی، «اجاره‌نشین‌ها»ی داریوش مهرجویی، «مادر» علی حاتمی، «پرده آخر» واروژ کریم‌مسیحی و «نرگس» رخشان بنی‌اعتماد از جمله فیلم‌های ماندگار فریماه فرجامی هستند.

فریماه فرجامی در سال ۱۳۵۶ از دانشگاه دانشکدهٔ هنر‌های دراماتیک دانش‌آموخته کارشناسی شد و از سال ۱۳۵۵ با گویندگی نمایش‌های رادیویی و بازی در نمایش تلویزیونی آدمک مومی فعالیت هنری خود را آغاز کرد. لاله در خط قرمز (مسعود کیمیایی)، سوسن مکاشی در تیغ و ابریشم (مسعود کیمیایی)، مونس در سرب (مسعود کیمیایی) که برایش جایزه دیپلم افتخار هفتمین جشنواره فیلم فجر را به ارمغان آورد، ماه منیر در مادر (علی حاتمی)، فروغ الزمان در پرده آخر (واروژ کریم مسیحی) که برایش برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد و آفاق در نرگس (رخشان بنی اعتماد) از نقش‌آفرینی‌های درخشان او بودند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *