ببینید: عکس جدید شاهرخ استخری و دخترش +[تصویر شاهرخ استخری در کنار خانواده اش]

عکس جدید شاهرخ استخری و دخترش ؛ شاهرخ استخری تصویری عاشقانه و دوست داشتنی از خودش و دخترش در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد.

شاهرخ استخری بازیگر شناخته شده ایرانی است که در این روزها نقشش کم رنگ شده است. در ادامه مطلب با خبر استوری جدید شاهرخ استخری همراه ما بمانید.

عکس جدید شاهرخ استخری و دخترش

  • تصویر شاهرخ استخری و دخترش

به گزارش منابع خبری:

شاهرخ استخری در این روزها دیگر نقشی بازی نمی‌کند و درامدش از شغل جواهر فروشی است. در ادامه می‌توانید استوری شاهرخ استخری و دخترش را مشاهده کنید:

عکس جدید شاهرخ استخری و دخترش
عکس جدید شاهرخ استخری و دخترش

خانواده استخری

عکس شاهرخ استخری در کنار اعضای خانواده

عکس شاهرخ استخری در کنار کل خانواده  تحت عنوان عکس جدید شاهرخ استخری در کنار خانواده در صفحات مجازی خبرساز شد. در ادامه با عکس شاهرخ استخری کنار خانوده اش همراه فیگار بمانید.

در اردیبهشت ماه خبری مبنی بر طلاق شاهرخ استخری از همسرش در فضای مجازی منتشر شده بود که سپیده بزمی پور با انتشار یک استوری به تمام شایعات پایان داد. شاهرخ استخری چند سالی است که از محیط بازیگری فاصله گرفته و به کاری دیگر همچون تبلیغات روی آورده است.

خانواده استخری

تصویر شاهرخ استخری با خانواده

تصویر وایرال شده از شاهرخ استخری و اعضای خانواده کنار سفره هفت سین نظر مخاطبان را به خود جلب کرد. عکس متعلق به خانواده شاهرخ استخری کنار سفره هفت سین است.

همچنین شاهرخ استخری که دو دختر زیبا و با نمک دارد سعی می کند با نمایش برخی از لحظات شیرینی که با فرزندانش می گذرد هواداران و دنبال کنندگان صفحه شخصی اش را شاد کند. دختر کوچک تر شاهرخ استخری به دلیل جذابیت کودیکیش محبوبیت زیادی را دارد.

خانواده استخری

شاهرخ استخری برای اولین بار 17 مردادماه سال 1392 پدر شد و دخترش پناه متولد شد. شاهرخ استخری در سال 1391 با سپیده بزمی پور ازدواج کرد و از همسرش دارای دو دختر می باشند.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *