صحبت های مارگو رابی درباره فیلمسازی کوئینتن تارانتینو + مذاکره رابی برای دنباله باربی

به تازگی، مصاحبه‌ای مبنی بر صحبت های مارگو رابی درباره فیلمسازی کوئینتن تارانتینو به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشت.

پس از اینکه فیلم باربی اکران و منتشر شد، و حواشی زیادی را با اکران همزمانی با فیلم اوپنهایمر دارد، توجه بسیاری را جلب کرد و بسیاری از فیلمسازان بزرگ اهل سینما، اعلام کردند که هر دو فیلم را در یک روز می‌بینند و تارانتینو نیز یکی از آن افراد بود.

همچنین پس از توجه زیاد به این فیلم، خبری مبنی بر صحبت های مارگو رابی برای باربی 2 تحت عنوان بازی مارگو رابی برای Barbie 2 توسط روزنامه‌های هالیوودی به انتشار رسید که هنرنمایی مارگو رابی برای باربی 2 تأیید می‌کند.

صحبت های مارگو رابی درباره فیلمسازی کوئینتن تارانتینو

حرف های مارگو رابی برای فیلمسازی تارانتینو

به مناسبت تماشای فیلم باربی، و حمایت تارانتینو از دو فیلم اوپنهایمر و باربی، ویدئویی از مارگو رابی، در رابطه با نحوه فیلمبرداری او، و یکی از سکانس‌هایی کهع شات از پا گرفته می‌شد، توضیحاتی می‌دهد. او همچنین در طی این صحبت‌ها اعلام کرد که همیشه طرفدار بزرگ تارانتینو بوده است.

بیشتر بخوانید:

حضور تارانتینو در سینما برای تماشای فیلم باربی

مذاکره مارگو رابی برای دنباله فیلم باربی

مارگو رابی در مصاحبه با «تایم» تأیید می‌کند که برای تولید دنباله باربی با برادران وارنر و متل مذاکره کرده است. رابی در گفتگوهایی درباره فیلم باربی او گفت:

از این نقطه می‌تواند میلیون‌ها جهت مختلف را طی کند. اما فکر می‌کنم اگر سعی کنید یک فیلم اول را تنظیم کنید و در عین حال برای دنباله‌های آن نیز برنامه‌ریزی کنید، کمی در تله می‌افتید.

بیشتر بخوانید:

فتوکال فیلم باربی با حضور مارگو رابی و رایان گاسلینگ

تصویر جدید از فیلم باربی با بازی رایان گاسلینگ

ینون کریز، مدیرعامل Mattel می‌افزاید:

ما به دنبال خلق فیلم‌هایی هستیم که به رویدادهای فرهنگی تبدیل شوند. اگر بتوانید فیلمسازانی مانند گرتا و نوح را هیجان زده کنید تا فرصت را در آغوش بگیرند و آزادی خلاقانه ای داشته باشند، می‌توانید تأثیر واقعی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان فیلم جدید باربی Barbie 2023 + زیرنویس فارسی

فروش میلیاردی باربی و رکورد برای گرت گروینگ

مذاکره مارگو رابی برای دنباله فیلم باربی
صحبت های مارگو رابی درباره فیلمسازی کوئینتن تارانتینو

بازی مارگو رابی برای Barbie 2

مذاکره مارگو رابی برای دنباله فیلم باربی
هنرنمایی مارگو رابی برای باربی 2

باربی 1 ساعت و 54 دقیقه خواهد بود. این فیلم در تاریخ 21 ژوئیه 2023 توسط برادران وارنر پیکچرز منتشر خواهد شد. در این فیلم مارگو رابی، رایان گاسلینگ، آمریکا فررا، سیمو لیو، کینگزلی بن آدیر، اسکات ایوانز، کیت مک کینون، آریانا گرینبلات، الکساندرا شیپ، اما مکی، عیسی رائه، مایکل سرا، هاری نف، ویل فرل، هلن میرن، بازی می کنند.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *