ببینید: تغییر چهره عجیب کامبیز دیرباز شوکه تان می کند! +[کنایه عجیب کامبیز دیرباز به بیرانوند]

عکسی از تغییر چهره عجیب کامبیز دیرباز در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای در میان کاربران داشته است.

به تازگی کامبیز دیرباز عکسی از چهره جدید خود با کابران به اشتراک گذاشته است. در ادامه مطلب با خبر تغییر چهره کامبیز دیرباز همراه ما بمانید.

تغییر چهره عجیب کامبیز دیرباز

جدید ترین عکس کامبیز دیرباز

اخیرا کامبیز دیرباز بازیگر خوب ایرانی عکسی از چهره خود در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشته است که باعث تعجب کاربران شد. در ادامه مطلب با خبر عکس جدید کامبیز دیرباز را مشاهده کنید:

تغییر چهره عجیب کامبیز دیرباز
تغییر چهره عجیب کامبیز دیرباز

بیشتر بخوانید:

ببینید: عکس عجیب کامبیز دیرباز همه را شوکه کرد! +[استوری جنجالی کامبیز دیرباز]

ویدیو : حضور کامبیز دیرباز در جشن قهرمانی پرسپولیس

کنایه کامبیز دیرباز به بیرانوند

هشتگ عقاب پولکی، لقب جدید علیرضا بیرانوند که کامبیز دیرباز برای این بازیکن انتخاب کرد. کامبیز دیرباز، از جمله طرفداران تیم پرسپولیس، طی حواشی ایجاد شده نارضایتی خود و طرفداران تیم پرسپولیس را اعلام کرد. وی نارضایتی اش را با لقب عقاب پولکی ابراز کرد.

کنایه کامبیز دیرباز به بیرانوند
کنایه عجیبی به بیرانوند

کامبیز دیرباز، در انتقاد از نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال با انتشار پستی کنایه عجیبی به بیرانوند زد.

چند روزی است که فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس و احتمال پیوستن او به استقلال تبدیل به سوژه داغ محافل فوتبالی شده است. هنوز بیرانوند تصمیم نهایی خود را نگرفته است. اما ماندن او در پرسپولیس بعد از حواشی ایجاد شده، بعید به نظر می رسد.

عقاب پولکی یا علیرضا بیرانوند؟!

آیا کامبیز دیرباز به احتمال استقلالی شدن علیرضا بیرانوند کنایه زده است؟

کامبیز دیرباز، طرفدار تیم پرسپولیس بوده و علاقه زیادی به تیم محبوب خود دارد. همانطور که در جشن قهرمانی پرسپولیس سنگ تمام گداشته بود که میتوانید فیلم های آن را در ویدیو : رقص بازیکنان پرسپولیس با کامبیز دیرباز در رختکن مشاهده نمایید.

(عکس) کنایه جنجالی کامبیز دیرباز به علیرضا بیرانوند!

کامبیز دیرباز، بازیگر سینما در پی حواشی ایجاد شده، سکانسی از شب های برره را در صفحه شخصی اینستاگرام خود پست کرد. و با نوشتن عقاب پولکی به علیرضا بیرانوند کنایه زده است.

کنایه کامبیز دیرباز به بیرانوند
عقاب پولکی

کامبیز دیرباز که طرفدار پرسپولیس است و حتی بارها در جشن های قهرمانی این تیم حاضر شده، دل خوشی از رفتار بیرانوند ندارد. وی با انتشار این پست نشان داد علیرضا بیرانوند، دیگر جایگاه سابق را بین هواداران پرسپولیس ندارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *