ویدیو ببینید: استایل روشنک گرامی در آستانه چهل سالگی

استایل روشنک گرامی در آستانه چهل سالگی در ویدئوی تازه منتشر شده از او با بازخوردهای متفاوتی در شبکه‌ها و فضای مجازی مواجه شده است.

روشنک گرامی بازیگر سینما و تلویزیون است که اخیرا ویدیو جدید از روشنک گرامی به انتشار رسیده است. روشنک گرامی در ویدیو منتشر شده از او در آستانه چهل سالگی به سر می‌برد و استایل روشنک گرامی بسیار مورد توجه واقع شده است.

استایل روشنک گرامی در آستانه چهل سالگی

روشنک گرامی، متولد ۱ مهر ۱۳۶۲، بازیگر اهل ایران است وی در فیلم‌های قاعده تصادف و هلن به ایفای نقش پرداخته‌است. تحصیلات روشنک گرامی در سال ۱۳۸۵ در رشته کارگردانی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی قبول شد. وی همچنین لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره گرفته‌است. به تازگی ویدئویی از روشنک گرامی منتشر شده است. این بازیگر به زودی چهل ساله خواهد شد.

استایل روشنک گرامی در آستانه چهل سالگی
ویدیو جدید از روشنک گرامی

ویدیو جدید از روشنک گرامی

در ادامه می‌توانید روشنک گرامی در ویدیو منتشر شده از او را ببینید:

روشنک گرامی علاوه بر بازیگری، هنرهای دیگری هم دارد و نگاهش به دنیای بازیگری به منزله شغل نیست و در واقع تنها راه کسب درآمد را بازیگری نمی‌داند.

روشنک گرامی علاقه زیادی به دنیای موسیقی دارد و تار، پیانو و ساکسیفون می‌نوازد و پرداختن به موسیقی و حتی گوش دادن به آن برایش بسیار لذت بخش است.

این بازیگر جوان استعداد موسیقیایی‌اش را یک استعداد درونی می‌داند و به گفته خودش توانایی نواختن سازهای مختلف را دارد و جنس علاقه‌اش به موسیقی متفاوت از بازیگری است. روشنک گرامی علاوه بر پرداختن به این هنرها در زمینه طراحی لباس و نوشتن فیلمنامه هم تا حدودی تبحر دارد.

روشنک گرامی علاقه زیادی به رانندگی دارد و از رانندگی کردن با سرعت بالا لذت میبرد و به اصطلاح می‌توان گفت که عشق سرعت است و همیشه با سرعت بالایی رانندگی می‌کند و به گفته خودش مادرش هنوز هم در کنار او در ماشین نمی‌نشیند. این بازیگر کشورمان سال 93 یک تصادف وحشتناک را تجربه کرد و هنگام خروج از پارکینگ منزلشان با یک خودرو تصادف کرد و راهی بیمارستان شد و بعد از انجام یک جراحی چندین هفته در بیمارستان بستری بود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *