افشای رابطه بین امیر آقایی و خانم هنرمند ! + تصاویر لو رفته

عکسی از امیر آقایی و ساغر مسعودی در رسانه‌های مجازی وایرال شده که در افتتاحیه نمایشگاه نقاشی دهلیز گرفته شده است. رابطه امیر آقایی و ساغر مسعودی چیست؟

امروز عکسی از امیر آقایی و ساغر مسعودی در نمایشگاه نقاشی پخش شده که بحث داغی را در بین کابران فضای مجازی ایجاد کرده و حواشی بسیاری را در مورد ارتباط ایسن دو نفر ایجاد کرده است.

لو رفتن رابطه عاشقانه امیر آقایی با نازنین صلح جو ؛ شایعه یا حقیقت؟

رابطه امیر آقایی و ساغر مسعودی

تصویری از امیر آقایی در کنار ساغر مسعودی

امیر آقایی بازیگر سینما و تلویزیون ایران در کنار ساغر مسعودی در افتتاحیه نمایشگاه نقاشی دهلیز در کنار یکدیگر عکس گرفتند. امیر اقایی بازیگر محبوب سریال اقازاده است. امیر اقایی در سریال ها و فیلم های سینمایی زیادی ایفای نقش کرده است. امیر اقایی در سریال اقازاده که از پتلفرم فیلیمو پخش شد و نیز خوش درخشیده است.

عکس لو رفته از امیر آقایی و ساغر مسعودی
تصویری از امیر آقایی و ساغر مسعودی در کنار هم

عکسی از امیر آقایی و ساغر مسعودی در نمایشگاه نقاشی

در ادامه می‌توانید تصویری از امیر آقایی و ساغر مسعودی در کنار هم را ببینید:

عکس لو رفته از امیر آقایی و ساغر مسعودی
عکسی از امیر آقایی و ساغر مسعودی در نمایشگاه نقاشی

امیر آقایی از جمله بازیگرانی است که فعالیت هنری خود را ابتدا از تئاتر شروع کرد اولین بار در تئاتر آنسوی آینه در کنار آزیتا حاجیان بازی کرد سپس آشنایی اش با بهرام عظیم پور (کارگردان) موجب معرفی وی به حاتمی کیا برای بازی در سریال خاک سرخ شد.

برخی از آثار ساغر مسعودی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *