ویدئوی پشت پرده احتمال بازگشت شهرام شب پره به ایران را ببینید !

بازگشت شهرام شپره به ایران جدی است ؟ آیا شهرام شپره به ایران بازخواهد گشت ؟  ویدئوی پشت پرده احتمال بازگشت شهرام شب پره به ایران را ببینید .

شهرام شب پره در کنسرت آخر خود اعلام کرد بعد از شصت سال خوانندگی و خواندن برای شما، قصد دارم از خوانندگی و موسیقی خداحافظی کنم. او در ادامه صحبت‌هایش گفت که تصمیم گرفته برای همیشه آمریکا را ترک کند. بر اساس صحبت‌های او بیشتر ایرانیان احتمال می‌دهند که او قصد دارد به ایران باز گردد.

ویدئوی پشت پرده احتمال بازگشت شهرام شب پره به ایران را ببینید

شهرام شپره به ایران خواهد آمد

کمی قبل صحبت‌هایی برای بازگشت او به ایران انجام شده بود. احتمال بازگشت شب پره به ایران تا حدودی می‌تواند جدی باشد!

پشت پرده احتمال بازگشت شهرام شب پره به ایران
بازگشت شهرام شپره به ایران جدی است , آیا شهرام شپره به ایران بازخواهد گشت , شهرام شپره به ایران خواهد آمد , احتمال بازگشت شب پره به ایران , احتمال بازگشت شهرام شب پره به ایران چقدر جدیست , فیلم احتمال بازگشت شهرام شب پره به ایران

احتمال بازگشت شهرام شب پره به ایران چقدر جدیست ؟

کنسرت خداحافظی شهرام شب‌پره در لس آنجلس در کنار هنرمندان بسیاری برگزار شد. احسان کرمی و مهناز افشار با انتشار حضور از آخرین تور کنسرت شهرام شپره از بودن و خواندن شهرام عزیز تشکر کردند.

شهرام شپره از جمله خواننده‌های قدیمی ایرانیست که هنوز با وجود این همه سال طرفدارانی از انواع سنین مختلف را در جمع هواداران خودش دارد.

تور خداحافظی شهرام شب پره + [فیلم] کنسرت خداحافظی شهرام شب‌پره در لس آنجلس برگزار شد

ویدیو : رقص برزو ارجمند و اشک های مهناز افشار در کنسرت شهرام شب پره

لازم به ذکر است که یکی از خوانندگان نزدیک به صداوسیما و نهادهای فرهنگی دولتی در پی وعده‌های رئیس‌جمهوری منتخب، سید ابراهیم رئیسی مبنی بر امکان بازگشت ایرانیان خارج‌نشین به کشور، از احتمال بازگشت یکی از قدیمی‌ترین خوانندگان موسیقی پاپ ایران به سرزمین مادری خبر داد.

اجرای جشنواره تنتورا شهرام شب پره از کانال تلگرام

این خواننده در کنار انتشار ویدیویی از شهرام‌ شب‌پره، هنرمند قدیمی موسیقی پاپ -که از دهه ۶۰ میلادی، یعنی درست از ۶۰ سال پیش از این فعالیت خود را در دنیای موسیقی آغاز کرده است، خواستار فراهم‌‌شدن مقدمات لازم برای بازگشت این خواننده به کشور شد.

فیلم احتمال بازگشت شهرام شب پره به ایران

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *