مسابقه آوای جادویی با بازخوانی ترانه گوگوش + واکنش گوگوش

به تازگی، یکی از شرکت کنندگان مسابقه آوای جادویی در فینال مسابقه، با اهنگ کویر غوغا به پا کرد. حواشی مسابقه آوای جادویی با بازخوانی ترانه گوگوش را در ادامه بخوانید.

اخیرا یک مسابقه استعدادیابی در زمینه خوانندگی با عنوان« آوای جادویی» به پخش نمایش خانگی درآمد. این برنامه با واکنش بسیاری از هنرمندان رو به رو شد. چرا که این برنامه، فقط از شرکت کنندگان مرد دعوت کرد و این تبعیض جنسیتی واکنش هنرمندان را در پی داشت.

مسابقه آوای جادویی با بازخوانی ترانه گوگوش

مسابقه آوای جادویی با بازخوانی ترانه گوگوش
واکنش گوگوش به بازخوانی ترانه کویر

بازخوانی ترانه کویر در آوای جادویی

در فینال مسابقه آوای جادویی، یکی از شرکت کنندگان با بازخوانی ترانه کویر غوغا به پا کرد. کویر، ترانه خواننده محبوب ایرانی، گوگوش می باشد. گوگوش، پس از شنیدن بازخوانی اهنگش در این برنامه واکنش عجیبی نشان داد.

ترانه کویر گوگوش

شعر کویر نوشته اردلان سرافراز می باشد و حسن شماعی زاده ملودی این اهنگ را ساخته است. گوگوش خواننده محبوب ایرانی نیز با صدای بی نظیر خود این ترانه را جز آثار خاص و بی نظیر گردانیده است.

واکنش گوگوش به بازخوانی ترانه کویر

گوگوش، خواننده ترانه کویر در پاسخ به بازخوانی ترانه کویر گفت:

دوست عزیزم اردلان سرفراز نوشته مسابقه‌ای به جهت استعداد یابی خوانندگی ساخته اند با عنوان آوای جادویی، که فقط مردان در آن سهیم هستند!

قسم خورده بودم این مسابقه را به دلیل عدم حضور بانوان در آن نگاه نکنم! که نشد! فینال این مسابقه است، فردی محترم کویر را بازخوانی میکند، کویر شعری از اردلان است که حسن شماعی زاده ملودی اش را ساخته و واروژ تنظیمش کرده و با اجرای گوگوش در تاریخ ترانه‌ای پارسی جاودانه شده! خواندید اشکالی ندارد! رضایت هیچکدام از خالقان اثر را نداشتید اشکالی ندارد! ، نامی از هیچکدام از خالقان اثر نبردید اشکالی ندارد!

ولی آیا حواستان هست که منزل مسکونی حسن شماعی در ایران را به جرم ساخت چنین ترانه‌هایی مصادره کرده‌اید؟

این واکنش گوگوش، نارضایتی وی را نسبت به نارضایتی خود به تبعیض جنسیتی، ناعدالتی به سازنده ملودی این اهنگ و نداشتن رضایت خودش نشان داد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *