ببینید: پولاد کیمیایی به همراه پدرش مسعود کیمیایی

به تازگی تصویری از پولاد کیمیایی به همراه پدرش مسعود کیمیایی در شبکه و فضای مجازی به انتشار رسیده و بسیار خبرساز شده است.

پولاد کیمیایی فرزند مسعود کیمیایی است. اخیرا در فضای مجازی و شبکات اجتماعی تصویری از این پدر و پسر منتشر شده و با بازخوردهای بسیاری مواجه شده و جنجالی شده است.

بیشتر بخوانید:

عکس جدید جشن تولد پولاد کیمیایی غوغا کرد

پولاد کیمیایی به همراه پدرش مسعود کیمیایی

پولاد، فرزند مسعود کیمیایی، متولد ۲۳ تیر سال ۱۳۵۹، کارگردان هنرمند ایرانی است. شروع فعالیت سینمایی او با فیلم سرب (مسعود کیمیایی) به عنوان بازیگر در سال ۱۳۶۷ بود. با حضور در فیلم تجارت ساخته پدرش، از آلمان به ایران آمد و در ایران ماند و در فیلم‌های پدرش در نقش‌های دوم ظاهر شد. به نظر برخی بهترین کار او بازی در سریال مرگ تدریجی یک رویا است که با گریمی خاص و نقشی متفاوت ظاهر شده‌ است.

پولاد کیمیایی به همراه پدرش مسعود کیمیایی
عکس پولاد کیمیایی به همراه مسعود کیمیایی, تصویر مسعود کیمیایی به همراه پسرش, عکس پولاد کیمیایی به همراه پسرش

تصویر مسعود کیمیایی به همراه پسرش

در ادامه می‌توانید عکس پولاد کیمیایی به همراه مسعود کیمیایی را ببینید:

پولاد کیمیایی به همراه پدرش مسعود کیمیایی
عکس پولاد کیمیایی به همراه مسعود کیمیایی, تصویر مسعود کیمیایی به همراه پسرش, عکس پولاد کیمیایی به همراه پسرش

مسعود کیمیایی، متولد ۷ مرداد ۱۳۲۰، فیلم‌ساز و نویسنده ایرانی است. او از چهره‌های اصلی موج نوی سینمای ایران به‌شمار می‌رود. او را کارگردانی مؤلف و تأثیرگذار دانسته‌اند که در شکل‌گیری اقتصاد سینما در ایران نقشی مهم داشته‌است. کیمیایی همچنین معروف به استاد قهرمان‌سازی در سینمای ایران است. او با ساخت فیلم قیصر (۱۳۴۸) دو قطب هنری و تجاری سینما را پیوند داد و همراه چند فیلم‌ساز دیگر، آغازگر دوره‌ای بود که موج نو در سینمای ایران شناخته شد. اغلب آثار کیمیایی در ژانر اجتماعی-سیاسی است. او علاوه بر فعالیت‌های سینمایی، نوشتن رمان و شعر را نیز تجربه کرده‌ است.

کیمیایی فیلم‌سازی را با برادران اخوان شروع کرد و با استودیوهای آریانا فیلم برای فیلم قیصر و سازمان سینمایی پیام برای فیلم رضا موتوری (۱۳۴۹) کارش را ادامه داد.

عکس پولاد کیمیایی به همراه پسرش

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پولاد کیمیایی به همراه پدرش مسعود کیمیایی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *