بیوگرافی میثم رجبی طاقچه ؛ پشت پرده کشف حجاب کارمندان طاقچه

میثم رجبی علاوه بر مدیر طاقچه، مدیرعامل رادین و مدیر توسعه حصین و مدیر مایکت است. با بیوگرافی میثم رجبی طاقچه همراه فیگار باشید.

میثم رجبی کیست ؟ پشت پرده کشف حجاب کارمندان طاقچه چیست ؟ واکنش مدیران طاقچه به کشف حجاب کارمندان چه بود ؟ در این نوشتار کارنامه میثم رجبی یکی از کارآفرینان در زمینه استارت‌آپ بررسی خواهیم کرد. تا انتهای نوشتار همراه بمانید.

بیوگرافی میثم رجبی طاقچه

بیوگرافی مدیر طاقچه میثم رجبی

میثم رجبی یکی از کارآفرینان در زمینه استارت‌آپ بوده که موفق شده شرکت های مهمی در ایران را تاسیس کند. عنوان مطالبی که در نوشتار بیوگرافی میثم رجبی مدیر طاقچه مشاهده خواهید کرد به شرح زیر می‌باشد:

  • میثم رجبی مدیر طاقچه کیست ؟
  • میثم رجبی مدیر شرکت رادین
  • پشت پرده کشف حجاب کارمندان طاقچه
  • عکس بدون حجاب کارکنان طاقچه
  • واکنش مدیران طاقچه به کشف حجاب کارمندانش

بیوگرافی میثم رجبی طاقچه

میثم رجبی مدیر طاقچه کیست ؟

میثم رجبی دانشجوی دکترای سیاست گذاری متولد دهه شصت است. او مدیرعامل رادین و مدیر توسعه حصین و مدیر طاقچه و مایکت است. میثم رجبی توانسته شرکت‌های مهمی در ایران را تاسیس کند. او یکی از افراد بسیار موفق‌ در زمینه کارآفرینی به حساب می‌آید.

میثم رجبی در خصوص یکی از اهداف اصلی سال ۱۴۰۰ رادین می گوید:

خارج‌کردن یکسری محصولات و سرویس‌ها از کانون توجه شرکت و در مقابل تمرکز روی توسعه محصولات جدید بود. در سال آینده انتظار داریم بخشی از سرمایه‌گذاری‌هایی که روی برخی محصولات داشتیم، در سبد درآمدی شرکت قرار بگیرد.

حمایت از استارت‌آپ‌های نوین در کشور مانند موجی خروشان در اواسط دهه نود به راه افتاد. ارگان‌های بسیاری در حمایت از این کسب و کار وارد میدان شدند. جالب است بدانید بخش زیاد و قابل توجهی را جوانان حزب‌اللهی کارآفرین از این مدیران تشکیل می‌دادند.

افشای پشت پرده پلمپ ساختمان اداری دیجیکالا + دیجی کالا چرا پلمپ شد؟

میثم رجبی مدیر شرکت رادین

رادین در حال حاضر با دو مجموعه ارائه‌دهنده سرویس کلاود که یکی از آنها ابرآروان و دیگری کنسرسیوم ایرانسل-آسیاتک است در حال شراکت است.

میثم رجبی توضیح می‌دهد:

یکسری محصولات این حوزه به داده و هوش مصنوعی مربوط می‌شوند. ویژگی حوزه‌های داده و هوش مصنوعی این است که محصولات آن حوزه را نمی‌توان در خلأ توسعه داد، بلکه همیشه باید در خدمت بهینه‌سازی دیگر کسب‌و‌کارها باشد. محصول ما باید زیر بار داده واقعی قرار گیرد و الگوریتم‌هایمان را تقویت کنیم. برای این منظور با چند مجموعه تفاهم‌نامه نوشتیم که یکی از آنها بانک مسکن است که برخی محصولات ما را آزمایش می‌کند.

پرونده ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده + ماجرای درگیری وی و محافظش با نیروی انتظامی

میثم رجبی در ادامه توضیح می‌دهد:

یک مجموعه هم در حوزه بایوفناوری آزمایش‌هایی را با ما در زمینه پیش‌بینی ترکیب متریال‌ها انجام می‌دهد. با یک مجموعه پتروشیمی نیز پلتفرم‌های پیش‌بینی فروش و تأمین را انجام می‌دهیم. اکنون یک پروپوزال به یک مجموعه بزرگ تولیدکننده صنایع غذایی داده‌ایم و در حال رایزنی هستیم. شراکت‌هایی از این جنس، اغلب مشتریان مهم در حوزه هوش مصنوعی و کلاود هستند.

میثم رجبی با موفقیت، سرویس A-OTA را طراحی، تولید و پیاده‌سازی کند، او از مزایای دسترسی همراه اول به این فناوری می‌گو‌ید:

همراه اول به‌عنوان یکی از اپراتورهای کشور می‌تواند سرویس‌های جدیدی مبتنی بر سیم‌کارت در حوزه‌های مختلف، از جمله بانک، بورس، بیمه و پرداخت ارائه دهد. این موضوع باعث می‌شود بسیاری از خدماتی را که تاکنون ارائه‌دهندگان خدمات مالی به‌دلیل به‌صرفه‌نبودن جایگزینی سیم‌کارت‌های قبلی با سیم‌کارت‌های جدید به فراموشی سپرده بودند، دوباره روی میز خدمات ویژه خود به مشتریان قرار دهند.

پشت پرده کشف حجاب کارمندان طاقچه

بیوگرافی میثم رجبی طاقچه
بیوگرافی میثم رجبی طاقچه

چندی پیش تصویری بحث برانگیز از کارمندان طاقچه منتشر شد. در این تصویر تعدادی از کارمندان شرکت طاقچه به صورت بی‌حجاب در محوطه این شرکت حضور پیدا کردند. این تصویر از زمان انتشار تا هم‌اکنون واکنش‌های انتقادآمیزی را برانگیخته و طاقچه را با تحریم تعداد قابل توجهی از انتشاراتی‌ها روبه‌رو کرده است.

تصاویر و عکس‌های حجاب اختیاری کارمندان طاقچه در فضای‌مجازی، بسیار جنجال‌ساز شده است. همین امر سبب شد وبسایت طاقچه از دسترس خارج شود و به نوعی فیلتر شده به حساب می‌آید.  پیش از این برخی از کارمندان دی جی کالا هم با حجاب اختیاری دیده شدند که با پلمپ ساختمان اداری این مجموعه رو‌رو شوند.

خبرگزاری فارس در این خصوصنوشت:

بعد از منتشر شدن تصاویر بدون حجاب  کارمندان زن «طاقچه» در شبکه های اجتماعی، برخی ناشران با فرستادن نامه‌هایی به مدیر این سایت، خواستار ارائه توضیحات درمورد این تصاویر شدند، اما مدیر طاقچه هیچ پاسخی نداد تا اینکه بیش از 50 ناشر و نهاد مولد کتاب به علت بی توجهی مدیر طاقچه تصمیم گرفتند که همکاری خود را با این رسانه قطع کنند و در نهایت مسئولان طاقچه توضیحاتی را ارائه کردند که بیش‌تر بوی قدرت‌نمایی می‌دهد.

همچنین تعداد فراوانی از کاربران فارس با امضاء پویش‌های متعدد خواهان برخورد با طاقچه شدند.

بیوگرافی میثم رجبی طاقچه
بیوگرافی میثم رجبی طاقچه

این مساله انقدر ناراحت کننده پیش رفت که برنامه صبحگاهی شبکه سه‌سیما نسبت به بیانیه پلتفرم طاقچه در پی کشف حجاب کارکنانش انتقاد شدیدی کرده است.

عکس بدون حجاب کارکنان طاقچه

بیوگرافی میثم رجبی طاقچه

همین عکس موجب شد این پلتفورم فیلتر شود!

واکنش مدیران طاقچه به کشف حجاب کارمندانش

واکنش مدیر طاقچه به عکس بدون حجاب کارمندانش:

این عکس بیش از یک ماه پیش گرفته شده و در همان زمان در حسابی شخصی منتشر شده است. تصویر یادشده پس از خداحافظی یکی از همکاران، مقابل دیوار بیرونی و خارج از فضای کاری طاقچه گرفته شده و در هیچ‌یک از حساب‌های رسمی طاقچه انتشار نیافته است.

بیوگرافی میثم رجبی طاقچه

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی میثم رجبی طاقچه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


One thought on “بیوگرافی میثم رجبی طاقچه ؛ پشت پرده کشف حجاب کارمندان طاقچه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *