ببینید: عکس جدید مونا فرجاد جنجالی شد ! [+پست جدید مونا فرجاد]

عکس جدید مونا فرجاد به همراه حرف‌های جنجالی او در اینستا، با بازخوردهای متنوعی در فضای مجازی مواجه شده و بسیار جنجالی شده است.

مونا فرجاد، متولد ۲۵ فروردین ۱۳۶۳، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او به تازگی در صفحه اینستاگرام خود ضمن انتشار یک عکس از خودش، در کپشن پست حرف‌های جالبی را گفته که بازخورد گسترده‌ای را در شبکات اجتماعی به دنبال خود داشته است.

بیشتر بخوانید:

تصویری از مونا فرجاد خارج از کشور

عکس جدید مونا فرجاد

فرجاد ۲۵ فروردین ۱۳۶۳ در تهران متولد شد. پدرش جلیل فرجاد و خواهرش مارال فرجاد از بازیگران سینما و تلویزیون ایران هستند. فرجاد فارغ‌ التحصیل رشته اقتصاد نظری است و همچنین فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۲ با نقش آفرینی در سریال مزرعه آفتابگردان آغاز کرد.

عکس جدید مونا فرجاد
تصویر جدید مونا فرجاد, پست جدید مونا فرجاد, حرف های جنجالی مونا فرجاد

حرف های جنجالی مونا فرجاد

در ادامه می‌توانید پست جدید مونا فرجاد را ببینید:

عکس جدید مونا فرجاد
تصویر جدید مونا فرجاد, پست جدید مونا فرجاد, حرف های جنجالی مونا فرجاد

او در کپشن این پست نوشت:

با دوستی عزیز گپ می‌زدم. اون به من گفت مونا تو خیلی قوی هستی. خیلی‌ها تحمل نمی‌کنن. طبق آداب مرسوم تعارف کردم که ای بابا، لطف داری، مرسی. بعدش در خلوت خودم فکر کردم چقدر درست می‌گه. من تحملم زیاده بر عکس آنچه فکر می‌کنم که کم طاقتم، توانم برای پذیرش مسائل زیاده. به گمانم باید همیشه تلاش کرد تا ساخت چون خراب کردن و تسلیم شدن آسون‌ترین انتخابه. سعی می‌کنم ببخشم و پاک کنم آنچه روحم را غبارآلود می‌کنه. سخته ولی شدنیه. اونموقع دیگه خیلی حرف‌ها و خیلی کارها برات معنی قبل رو نداره. وقتی یکی از عزیزترین‌های زندگیتو در خاک می‌گذاری انگار اون‌موقع است که کلا نگاهت به زندگی تغییر می‌کنه. با خودت می‌گی آهان، این بود تهش. دیگه از خیلی چیزها ناراحت نمی‌شی. غصه کمتر می‌خوری. عصبی نمی‌شی و می‌گذری. برای دوام زندگی باید گذشت از ویروس‌های زندگی. پاک کرد روح و روان رو از هر چیزی که آلوده‌ست. پاک کنید و به زندگی عشق بورزید. اون موقع است که دیگه عشق الهی در زندگی‌هانون جاری می‌شه.

تصویر جدید مونا فرجاد

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عکس جدید مونا فرجاد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *