دانلود و تماشای آنلاین سریال سوران قسمت 18 (آخر) + [بیوگرافی و زمان پخش]

برای تماشای آنلاین و رایگان سریال سوران قسمت18 (آخر) همراه ما باشید. این سریال، جدیدترین مجموعه تاریخی است که از شبکه یک نمایش داده می‌شود.

سریال سوران قسمت18

سوران مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر درامِ تاریخی به کارگردانی سروش محمدزاده، تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده و نویسندگی عباس ریاحی است که در تهران و کردستان تصویربرداری شده است.

سوران از ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ چهارشنبه و پنجشنبه‌ها از شبکه یک پخش می‌شود. این سریال در مرکز سریال سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی تولید شده‌است. سریال سوران از کتاب «عصرهای کریسکان» نوشته کیانوش گلزارراغب اقتباس شده است.

مرحوم حسام محمودی در نقش رستگار، مهدی نصرتی در نقش سوران، علیرضا جعفری در نقش قادر، توماج دانش بهزادی در نقش کیانوش،‌مریم کاظمی، مصطفی کولیوندی، محمدرضا صولتی، گلنوش قهرمانی، احمد صدفی، هلن نقیلو و روزبه رئوفی از بازیگران این سریال هستند.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال سوران

زمان پخش و تکرار سریال سوران از شبکه یک سیما

سریال سوران قسمت18
سریال سوران قسمت آخر

سریال تلویزیونی سوران روایتگر زندگی شهید سردشتی، مبارز آزاده شمال‌غرب ایران است که حاضر نشده بود مردم و میهنش را بفروشد تا سرباز استعمار و استکبار شود و به آغوش حزب بعث برود. همین هم باعث شده بود که ضدانقلاب کینه‌اش را به دل بگیرد. سردشتی تجربه سه دوره زندانی شدن داشت، اما با همه اینها از مسیر خود برنگشت و در برابر دشمنان مردم کوتاه نیامد.

سروش محمدزاده کارگردان درباره میزان اقتباس در قصه عنوان کرد:

به اصل کتاب به لحاظ قصه وفادار بودیم، اما سعی کردیم با در نظرگرفتن عناصر اقتباس، نعل به نعل جلو نرویم. ضمن حفظ درام و کاراکتر‌ها تلاش کردیم در جزئیات تغییر ایجاد کنیم تا از نظر دراماتیک در خدمت جذب مخاطب باشد.

سریال سوران قسمت 18

سریال سوران
قسمت 18 سریال سوران

برای تماشای سریال سوران قسمت آخر و دیگر قسمت‌ها بر روی لینک ذیل کلیک نمایید:

تماشای قسمت 18 سریال سوران

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *