ازدواج بدلکاران شارلیز ترون و کریس همسورث

به تازگی خبری با عنوان ازدواج بدلکاران شارلیز ترون و کریس همسورث به انتشار رسید که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشته است.

اورلیا آژل هاول بدلکار شارلیز ترون در فیلم سریع و خشن 10 (Fast X) و گارد کهن ۲ (The Old Guard 2) با جاستین هاول بدلکار کریس همسورث در فیلم‌های ثور: عشق و تندر (Thor: Love and Thunder) و آزادسازی ۲ (Extraction 2) ازدواج کرد.

ازدواج بدلکاران شارلیز ترون و کریس همسورث

متاهل شدن کریس همسورث

بدلکار ترون در گفتگویی با (SWNS) می‌گوید:

بدلکار بودن ساده نیست، اما با توجه به اینکه هر دوی ما کار مشابهی داریم، چالش‌هایش را می‌شناسیم. همدیگر و برنامه‌های دیوانه‌وار یکدیگر را درک می‌کنیم.

اورلیا در جنوب فرانسه آشپزی آموخته و پس از سه سال به این نتیجه رسیده که هنرهای رزمی علاقه واقعی اوست نه کار کردن در رستوران. او کمربند مشکی تکواندو دارد و در جودو، کاراتته و بوکس حرفه‌ای است.

بیشتر بخوانید:

کریس همسورث Thor 4 را احمقانه خواند

فوری: خداحافظی ناگهانی کریس همسورث از دنیای بازیگری

ازدواج بدلکاران شارلیز ترون و کریس همسورث
ازدواج بدلکاران شارلیز ترون و کریس همسورث

بدلکاران ترون و همسورث ازدواج کردند

این بدلکار می‌گوید به مدت دو سال تمرین کرده و در فرانسه برای فیلم‌هایی مثل آنا (Anna) بدلکار بوده است: نخستین فیلم من خارج از فرانسه در برلین بود، جایی که برای کارن گیلان در نگهبانان کهکشان ۳ (Guardians of the Galaxy Vol. 3) بدلکاری کردم.

اورلیا که سابقه بدلکاری در بلاکباسترهای دیگری مثل بیوه سیاه (Black Widow) مارول و جان ویک ۴ (John Wick: Chapter 4) را دارد می‌گوید به خاطر برنامه‌های سنگینش به ندرت دوستان و خانواده‌اش را می‌بیند.

ترون و همسورث در فیلم‌های سفید برفی و شکارچی (Snow White and the Huntsman) و شکارچی: جنگ زمستانی (The Huntsman: Winter’s War) همکاری کرده‌اند.

ازدواج بدلکاران شارلیز ترون و کریس همسورث
بدلکاران ترون و همسورث ازدواج کردند

همسورث در فیلم‌ فیوریوسا (Furiosa) نقش ایمورتان جو را در مقابل آنیا تیلور جوی در نقش امپراطور فیوریوسا بازی کرده است. ترون در مکس دیوانه: جاده خشم (Mad Max: Fury Road) نقش فیوریوسا را بازی کرده بود.

کریس بازیگر استرالیایی است. او پیش از آغاز کار سینمایی در هالیوود، ابتدا در استرالیا با ایفای نقش کیم هاید در مجموعه تلویزیونی استرالیایی خانه و دوری 2004 تا 2007 به شهرت رسید. همسورث بیشتر با ایفای نقش ثور در فیلم‌های ابرقهرمانی MCU شناخته می‌شود.

  • ترون بازیگر و تهیه‌کنندهٔ اهل آفریقای جنوبی و آمریکا است. او یکی از بازیگران زن با بیشترین دستمزد بوده و جوایز مختلفی از جمله یک جایزهٔ اسکار و یک جایزهٔ گلدن گلوب برنده شده‌است. مجلهٔ تایم در سال 2016 او را به‌عنوان یکی از 100 شخص ناثیرگذار در جهان انتخاب کرد.

متاهل شدن کریس همسورث

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ازدواج بدلکاران شارلیز ترون و کریس همسورث چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *