تصاویری از سوگل خلیق و نیلوفر کوخانی در اکران مردمی آخرین تولد [+پوستر]

تصاویری از سوگل خلیق و نیلوفر کوخانی در اکران مردمی آخرین تولد منتشر شده است. در ادامه با تصاویر اکران مردمی فیلم آخرین تولد را در فیگار ببینید.

اکران مردمی فیلم آخرین تولد در پردیس سینمای ملت با حضور سوگل خلیق، نوید محمودی، آرمین رحیمیان و نیلوفر کوخانی برگزار شد. عکس هایی از سوگل خلیق و نیلوفر کوخانی در اکران مردمی آخرین تولد به کارگردانی نوید محمودی را در ادامه ببینید.

تصاویری از سوگل خلیق و نیلوفر کوخانی در اکران مردمی آخرین تولد

تصاویری از سوگل خلیق و نیلوفر کوخانی در اکران مردمی فیلم  آخرین تولد

آخرین ساخته نوید محمودی فیلم آخرین تولد روایتی است از عشق ثریا و فهیم؛ عشقی که سایه جنگ بر سرش آوار شده است، غزلی است عاشقانه در دل بحران…

تصاویری از سوگل خلیق و نیلوفر کوخانی در اکران مردمی آخرین تولد

الناز شاکر دوست در فیلم آخرین تولد با پدرام شریفی و آرمین رحیمیان همبازی است. این سه بازیگر قبل از این در فیلم شبی که ماه کامل شد در کنار هم بازی کرده‌ بودند. سوگل خلیق ، نیلوفر کوخانی و رضا بهبودی هم دیگر بازیگران این فیلم هستند.

تصاویر سوگل خلیق و نیلوفر کوخانی در اکران مردمی آخرین تولد

تصاویری از سوگل خلیق و نیلوفر کوخانی در اکران مردمی آخرین تولد تصاویری از سوگل خلیق و نیلوفر کوخانی در اکران مردمی آخرین تولد تصاویری از سوگل خلیق و نیلوفر کوخانی در اکران مردمی آخرین تولد تصاویری از سوگل خلیق و نیلوفر کوخانی در اکران مردمی آخرین تولد تصاویری از سوگل خلیق و نیلوفر کوخانی در اکران مردمی آخرین تولد تصاویری از سوگل خلیق و نیلوفر کوخانی در اکران مردمی آخرین تولد تصاویری از سوگل خلیق و نیلوفر کوخانی در اکران مردمی آخرین تولد تصاویری از سوگل خلیق و نیلوفر کوخانی در اکران مردمی آخرین تولد تصاویری از سوگل خلیق و نیلوفر کوخانی در اکران مردمی آخرین تولد تصاویری از سوگل خلیق و نیلوفر کوخانی در اکران مردمی آخرین تولد

فیلم آخرین تولد را جمشید محمدی کارگردان سریال پوست شیر کارگردانی کرده و همانند آن سریال هم نوید محمودی برادرش آن را تهیه و تولید کرده است. این فیلم قبل از این کابل پلاک 10 نام داشت که بعدها به سقوط کابل تعویض نام داد و در انتها نام آخرین تولد برایش انتخاب شد.

رونمایی از پوستر فیلم آخرین تولد یک روز قبل از اکران

طراحی پوستر فیلم آخرین تولد توسط میثم میرزایی و طراحی لوگو توسط محمد موحدنیا انجام شده است.

در فیلم «آخرین تولد» الناز شاکردوست، پدرام شریفی، شیدا خلیق، آرمین رحیمیان، سوگل خلیق، نیلوفر کوخانی و رضا بهبودی نقش‌آفرینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عکس های سوگل خلیق و نیلوفر کوخانی در اکران مردمی آخرین تولد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *