فاش شدن سریال جدید اسپایک جونز با نقش‌آفرینی واکین فینیکس [+جزئیات]

اطلاعات تازه از سریال حماسی علمی تخیلی اسپایک جونز به انتشار رسیده است. با جزئیات فاش شدن سریال جدید اسپایک جونز با نقش‌آفرینی واکین فینیکس همراه باشید.

اسپایک جونز، فیلم‌سازی که طی ۲۴ سال فقط ۴ فیلم سینمایی را بلند تقدیم مخاطب‌ها کرد، از مدتی قبل مشغول کار روی اثری جدید برای نتفلیکس است. سریال نتفلیکس اسپایک جونز برای دو فصل تنظیم می‌شود و واکین فینیکس در این سریال که به عنوان حماسه علمی تخیلی توصیف می‌شود، ایفای نقش می‌کند.

فاش شدن سریال جدید اسپایک جونز با نقش‌آفرینی واکین فینیکس

فاش شدن سریال  اسپایک جونز با بازی واکین فینیکس

گزارش‌های تازه می‌گوید سریال در حال ساخت او که قرار است دو فصل داشته باشد، از بودجه‌ی قابل توجه بهره می‌برد. ماهیت پروژه دقیقا مشخص نیست.

فاش شدن سریال جدید اسپایک جونز با نقش‌آفرینی واکین فینیکس

سریال نتفلیکس اسپایک جونز با نقش‌آفرینی واکین فینیکس

براساس توضیحات تازه‌ی چند رسانه به نظر می‌رسد که امکان دارد این سریال جدید علمی تخیلی اسپایک جونز ، لایو اکشن باشد و در فصل پاییز وارد فاز فیلم‌برداری شود. همچنین امکان دارد که این پروژه‌ی او جدا از پروژه‌ی دیگری باشد که در قالب انیمیشن تولید می‌شود.

دستمزد لیدی گاگا و واکین فینیکس برای فیلم جوکر۲ +[عکس]

سیلی زدن فینیکس برای غافلگیر کردن کربی

جونز در کارنامه سینمایی خود تنها چهار فیلم را کارگردانی کرده است: «جان مالکوویچ بودن» در سال 1999، «اقتباس» در سال 2002، «جایی که چیزهای وحشی هستند» در سال 2009 و «او» در سال 2013. بنابراین، به نظر می‌رسد که جونز آزادی خلاقانه‌ای را که می‌خواهد از طریق نتفلیکس پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فاش شدن سریال جدید اسپایک جونز با نقش‌آفرینی واکین فینیکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *