فیلم‌بردار اسکورسیزی فیلم‌بردار اولین فیلم بلند تیلور سوئیفت [+جزئیات]

فیلم‌بردار اسکورسیزی فیلم‌بردار اولین فیلم بلند تیلور سوئیفت . رودریگو پریتو دوست دارد فیلم‌بردار اولین فیلم سینمایی بلند تیلور سوئیفت باشد.

رودریگو پریتو، فیلم‌بردار مکزیکی فیلم Babel الخاندرو گونسالس اینیاریتو و فیلم Killers of the Flower Moon مارتین اسکورسیزی به تازگی توانایی تیلور سوئیفت در کارگردانی را مورد ستایش قرار داد:

او یک کارگردان عالی است. در جریان تولید موزیک ویدیوهایی که با او ساخته‌ام، خارق‌العاده بود.

فیلم‌بردار اسکورسیزی فیلم‌بردار اولین فیلم بلند تیلور سوئیفت

رودریگو پریتو دوست دارد فیلم‌بردار اولین فیلم سینمایی بلند تیلور سوئیفت باشد

رودریگو پریتو در ادامه اضافه می‌کند:

او سینما و داستان‌گویی را می‌فهمد. او می‌فهمد چه‌طور با دوربین قصه بگوید. در جنبه‌های فنی کار هم عالی است. به‌شدت وی را تحسین می‌کنم

فیلم‌بردار اسکورسیزی فیلم‌بردار اولین فیلم بلند تیلور سوئیفت

رودریگو پریتو می گوید تیلور سویفت یک کارگردان عالی است

سوئیفت اکنون یک فیلمساز قانونی است. او اولین کارگردانی خود را که توسط سرچ لایت تهیه شده بود، با فیلمنامه‌ای اصلی که توسط خودش نوشته بود، در ماه دسامبر اعلام کرد.

رودریگو پریتو، فیلمبردار نامزد اسکار، اخیراً فیلم‌های «باربی» و «قاتلان ماه گل» را فیلمبرداری کرده است، همچنین با سوئیفت در برخی از موزیک ویدیوهای او همکاری داشته است. پریتو به TheWrap می‌گوید که با سوئیفت درباره فیلمش در تماس بوده است و او کارگردانی «فوق‌العاده» است.

ودریگو پریتو فیلم‌بردار اولین فیلم سینمایی بلند تیلور سوئیفت 

فیلم‌بردار اسکورسیزی فیلم‌بردار اولین فیلم بلند تیلور سوئیفت

پریتو با افرادی مانند اسکورسیزی، آنگ لی، اسپایک لی، آلمودوار، ایناریتو کار کرده است، اما نمی‌تواند از تعریف و تمجید توانایی‌های کارگردانی سوئیفت خودداری کند:

بدیهی است که او یک هنرمند است، او همچنین یک کارگردان عالی است. باید بگویم کارهایی که با او انجام داده‌ام، موزیک ویدیوها، او فوق العاده بوده است. کسی که به عنوان کارگردان بزرگ نشده است – او یک موسیقیدان و یک خواننده است و در آن فوق العاده است . برای اینکه ببیند که او سینما را می‌فهمد و داستان سرایی را درک می‌کند، ببینید چگونه داستان را با دوربین تعریف می‌کند و از جنبه‌های فنی این ویدئوها عالی است که من بسیار تحسینش می‌کنم، بنابراین اگر فرصتی برای همکاری با او داشته باشم، هیجان زده می‌شدم.

برخی از مردم احتمالاً این را نمی‌دانند که سوئیفت تاکنون 18 موزیک ویدیو را در کارنامه خود کارگردانی کرده است. اینکه آیا این به یک حرفه فیلمسازی موفق تبدیل خواهد شد یا نه، داستان دیگری است.

احتمالاً سوئیفت حداقل تا تابستان آینده به تور خود ادامه خواهد داد، بنابراین تولیداین فیلم احتمالاً قبل از سه ماهه سوم سال 2024 آغاز نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فیلم‌بردار اسکورسیزی فیلم‌بردار اولین فیلم بلند تیلور سوئیفت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *