پشت پرده قاچاق شدن سریال ارادتمند نازنین بهاره تیما +[جزئیات]

به تازگی خبری مبنی بر پشت پرده قاچاق شدن سریال ارادتمند نازنین بهاره تیما در رسانه ها پخش شده که در ادامه قرار است به آن بیشتر بپردازیم.

در پنج روز گذشته، قاچاق سه فیلم در تاریخ سینمای ایران به عنوان یک رکورد شمارش می‌شود. این موضوع نکته‌ای قابل توجه است که مسئولان و متولیان امر در اقدامات مربوط به مسدودسازی کانال‌های تلگرامی که این فیلم‌ها را منتشر می‌کنند، بی‌تفاوت بوده‌اند. تا آنجا که اعلام شده است، اقدامات قابل توجهی در این زمینه از سوی متولیان سینمای ایران انجام نشده است.

پشت پرده قاچاق شدن سریال ارادتمند نازنین بهاره تیما

افشاگری در مورد قاچاق سریال ارادتمند نازنین بهاره تیما

انتشار نسخه‌های قاچاق فیلم‌هایی به ویژه فیلم «ارادتمند نازنین بهاره تینا» با کارگردانی عبدالرضا کاهانی، به یک بحران جامعه‌ی سینمایی در ایران منجر شد. از لحظاتی پیش، این فیلم با بازی مهناز افشار، طناز طباطبایی، سحر دولتشاهی، آیدا ماهیانی، مهران غفوریان، محمد کارت و سایر بازیگران در کانال‌های تلگرامی در حال انتشار است. این سومین قاچاق پی در پی فیلم‌های سینمایی در کمتر از یک هفته می‌باشد.

عبدالرضا کاهانی در گذشته اعلام کرده بود که قصد انتشار نسخه توقیف شده فیلم خود را در اینترنت دارد، اما سپس به دلیل درخواست تهیه‌کننده فیلم از این تصمیم منصرف شد. در این شرایط، هنوز منشا انتشار این فیلم و همچنین فیلم‌های «تفریق» و «بی رویا» مشخص نیست و باید منتظر توضیحات ستاد صیانت و سازمان سینمایی در این زمینه باشیم.

پشت پرده قاچاق شدن سریال ارادتمند نازنین بهاره تیما
حقایقی در مورد قاچاق سریال ارادتمند نازنین بهاره تیما

حواشی در مورد قاچاق شدن سریال ایرانی ارادتمند نازنین بهاره تیما

پشت پرده قاچاق شدن سریال ارادتمند نازنین بهاره تیما
پشت پرده قاچاق شدن سریال ارادتمند نازنین بهاره تیما

عبدالرضا کاهانی، کارگردان فیلم «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا»، در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی به انتقاد از وقوع قاچاق نسخه‌ای از فیلم خود اشاره کرده است. او در این پست از وزارت ارشاد سؤال می‌کند که چرا این فیلم که در سایر کشورها ممنوع است، توسط خود وزارت ارشاد به دسترس برخی افراد و خاصه‌ها قرار گرفته است. کاهانی در ادامه این پست اظهار می‌کند که او مدت‌هاست از همکاری با وزارت ارشاد دست برداشته است و سؤال می‌کند که چرا وزارت ارشاد همچنان اقدامات لازم را در این زمینه انجام نمی‌دهد.

افشاگری در مورد قاچاق سریال ارادتمند نازنین بهاره تیما

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص پشت پرده قاچاق شدن سریال ارادتمند نازنین بهاره تیما چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *