فیلم: آواز کوچه بازاری بی‌نظیر حامد بهداد

به تازگی آواز کوچه بازاری بی‌نظیر حامد بهداد توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه می‌توانید ویدیو آواز خواندن حامد بهداد را مشاهده کنید.

سکانسی دیدنی با بازی هنرمندانه حامد بهداد بازیگر سینما و تلویزیون همراه با خواندن آوازی کوچه بازاری از او را در ادامه می‌توانید ببینید. حامد تفنگساز صابری بهداد با نام هنری حامد بهداد، هنرمند مطرح کشورمان 26 آبان ماه سال 1356 در مشهد متولد شد. در ادامه همراه ما بمانید تا فیلم آواز کوچه بازاری حامد بهداد را مشاهده کنید.

آواز کوچه بازاری بی‌نظیر حامد بهداد

این هنرمند کشورمان در خانواده ای هنر دوست متولد شد، زنده یاد پدرش محمود بهداد اهل شعر و ادب بود و نام مادرش نسرین قدمگاهی است. حامد بهداد یک برادر کوچکتر از خود به نام حسام دارد. حامد بهداد تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس بازیگری تئاتر در دانشگاه آزاد اسلامی تهران ادامه داده است.

آواز کوچه بازاری بی‌نظیر حامد بهداد
فیلم آواز کوچه بازاری حامد بهداد

حامد بهداد سالها در کنار رامبد جوان به ساخت تیزر و برنامه های تبلیغاتی مشغول بود و به دلیل علاقه زیاد به بازیگری همیشه آماده حضور در این عرصه بود اما به دلایل گوناگون موفق نمی شد. در فیلم «آخر بازی» رامبد جوان نقش خود را به حامد بهداد پیشنهاد داد و از پرویز پرستویی خواست تا در فرصتی کوتاه، او را آماده بازی در این فیلم کند. بازی در فیلم “آخر بازی” ساخته همایون اسعدیان، سرنوشت حامد بهداد را تغییر داد و برای نقش آفرینی در همین فیلم، کاندید دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در نوزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر نامزد شد.

ویدیو آواز خواندن حامد بهداد

در ادامه می‌توانید فیلم آواز کوچه بازاری حامد بهداد را ببینید:

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *