لو رفتن تصاویر پشت صحنه فصل دوم House of the Dragon ؛ حاوی اسپویل

لو رفتن تصاویر پشت صحنه فصل دوم House of the Dragon خبر ساز شد. در ادامه با جزئیات درز کردن پشت صحنه فصل دوم خاندان اژدها همراه بمانید.

تصاویر جدید از پشت صحنه فصل دوم سریال “خاندان اژدها” (House of the Dragon) به انتشار رسیده، این سریال توسط شبکه HBO تولید و در حال فیلمبرداری است، هرچند با وجود اعتصاب بازیگران هالیوود در بریتانیا. اگرچه تا پخش فصل دوم باقی مانده است، اما در حال حاضر تصاویری از پشت صحنه به نمایش در آمده‌ که در آن‌ها صحنه‌های خشونت‌آمیز و دلخراش قرار دارند.

لو رفتن تصاویر پشت صحنه فصل دوم House of the Dragon

درز تصاویر پشت صحنه از فصل دوم House of the Dragon

این پیش‌درآمد برای سریال “خاندان اژدها” (House of the Dragon) به ۲۰۰ سال پیش از ظهور شخصیت‌هایی مانند “ند استارک”، “دنریس تارگرین” و “تیریون لنیستر” ارجاع دارد.

لو رفتن تصاویر پشت صحنه فصل دوم House of the Dragon

درز تصاویر جدیدی از پشت صحنه فصل دوم خاندان اژدها

این سریال بر اساس رمان “آتش و خون” (Fire and Blood) اثر جرج آر.آر. مارتین ساخته شده است. تصاویر جدید از پشت صحنه که از فصل دوم درز کرده‌اند، نشان می‌دهند که در یک صحنه نبرد آتشی، که بدون تردید از دهان یک اژدها بیرون آمده است، لشکری به خاک و خون کشیده شده است.

این تصاویر در جنگل‌های سوری بریتانیا ضبط شده‌اند و منتظریم که سازندگان در این صحنه، “نبرد روکس رست” (Battle of Rook’s Rest) از کتاب “آتش و خون” را بازتولید کنند. این تصاویر علاوه بر این، مدل‌های مانکنی با بدن‌های سوخته و سربازانی از خاندان‌های مختلف را در یک صحنه نبرد پس از حمله اژدها نشان می‌دهند.

تصاویر لو رفته پشت صحنه فصل دوم House of the Dragon

لو رفتن تصاویر پشت صحنه فصل دوم House of the Dragon لو رفتن تصاویر پشت صحنه فصل دوم House of the Dragon لو رفتن تصاویر پشت صحنه فصل دوم House of the Dragon لو رفتن تصاویر پشت صحنه فصل دوم House of the Dragon

مارتین در ماه گذشته اعلام کرده بود که فصل دوم سریال “خاندان اژدها” تا نیمه فیلمبرداری شده است. او قبلاً توضیح داده بود که فیلمنامه اپیزودهای جدید قبل از اعتصاب بازیگران نوشته شده بودند و اظهار کرده بود:

“فیلمنامه‌های هشت اپیزود این فصل همگی ماه‌ها قبل و قبل از شروع اعتصاب تمام شده بودند. هر اپیزود چهار یا پنج پیش‌نویس داشته و چندین بار بازنویسی شد تا بر اساس تذکرهای HBO، من و مسائل مرتبط با بودجه اصلاح شود.”

فصل اول سریال “خاندان اژدها” نامزد دریافت هشت جایزه امی شده است، از جمله بهترین سریال درام. مراسم اهدای جوایز امی در ماه ژانویه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص لو رفتن تصاویر پشت صحنه فصل دوم House of the Dragon چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *