ویدیو : داستان بیماری مجری معروف برای اولین بار در تلویزیون

به تازگی ویدیویی از داستان بیماری مجری معروف برای اولین بار در تلویزیون در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده که بازخورد بسیاری را از سوی مخاطبین داشته است.

سید مرتضی حسینی، مجری سابق تلویزیون، در برنامه‌ای به نام “از سرگذشت” حضور داشت و روایتی دردناک و غم‌انگیز از مبارزه او با سرطان به مدت ۱۷ سال و شفا گرفتنش با عنایت اباعبدالله حسین داشت.

داستان بیماری مجری معروف برای اولین بار در تلویزیون

در این برنامه، سید مرتضی حسینی داستان تلاش و مبارزه‌اش با سرطان را به تصویر می‌کشید. او در طول این ۱۷ سال، با تمام مشکلات و روزهای سختی که ناشی از بیماری بود، مقاومت کرد و به شفا پیدا کرد. او در روایت خود از نعمت فراوان خداوند و عنایت اباعبدالله حسین در این مسیر سخن می‌گوید.

این روایت دردناک و غم‌انگیز سید مرتضی حسینی نشان می‌دهد که با اراده قوی و ایمان به خداوند، توانست از بیماری سرطان شفا یابد. او از این تجربه زندگی خود الهام گرفته و با انتشار داستانش، امیدوار است که به دیگران نشان دهد که هیچ چالشی بزرگ نیست که با ایمان و استقامت نتوان آن را غلبه کرد.

تعریف کردن داستان ناراحت کننده مجری معروف از بیماریش

در ادامه می‌توانید ویدیویی از روایت بیماری ناعلاج مرتضی حسینی در صدا و سیما را ببینید:

روایت تعریف شده توسط مجری معروف در صدا و سیما

سید مرتضی حسینی که دوران سختی را در نوجوانی گذرانده است، مجری تلویزیون و فارغ‌التحصیل لیسانس رشته حقوق از دانشگاه خوراسگان اصفهان است. او در سن ۲۰ سالگی به دستور برادرش وارد عرصه بازیگری تلویزیون شد و در حال حاضر به عنوان مجری شناخته می‌شود. سید محمد حسینی ازدواج کرده و همسرش خانم سمیرا علیزاده است. آن‌ها دارای دو فرزند می‌باشند.

پدر سمیرا علیزاده در گذشته کارمند سازمان صدا و سیمای ایران بود و این شاغلی باعث آشنایی و رابطه نزدیک بین سید مرتضی حسینی و خانواده علیزاده شد. در نهایت، سید مرتضی حسینی و سمیرا علیزاده با یکدیگر ازدواج کردند.

 

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص داستان بیماری مجری معروف برای اولین بار در تلویزیون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *