باب بارکر میزبان برنامه Price Is Right در ۹۹ سالگی درگذشت [+بیوگرافی]

درگذشت باب بارکر میزبان برنامه Price Is Right به تازگی تایید شد. بارکر به مدت 35 سال میزبان بازی‌های روزانه مورد علاقه طرفداران بود.

ABC7 خبر ویرانگر درگذشت باب بارکر را گزارش داد. این شخصیت تلویزیونی و فعال پرشور حقوق حیوانات که بیشتر به خاطر مدت طولانی به عنوان مجری برنامه The Price is Right شناخته می‌شود، 99 سال سن داشت. تاکنون جزئیات بیشتری در مورد علت مرگ وی منتشر نشده است.

درگذشت باب بارکر میزبان برنامه Price Is Right

مرگ باب بارکر میزبان برنامه Price Is Right

راجر نیل، روزنامه‌نگار بارکر در بیانیه‌ای گفت:

با اندوه عمیق اعلام می‌کنیم که باب بارکر، بزرگترین MC جهان که تا به حال زندگی کرده است، ما را ترک کرده است.

بارکر که یک دامپزشک جنگ جهانی دوم بود، پس از خدمتش در نیروی دریایی، به کالیفرنیا نقل مکان کرد تا رویای خود برای ورود به صنعت سرگرمی را تعقیب کند. اولین شکست بزرگ او با اجرای برنامه رادیویی خود در سال 1950 به نام نمایش باب بارکر بود. از آنجا، او از طریق برنامه بازی NBC Truth or Consequences وارد تلویزیون شد. برای نزدیک به دو دهه، بارکر این برنامه را هدایت کرد تا اینکه پرده آن در سال 1975 فرود آمد.

درگذشت باب بارکر میزبان برنامه Price Is Right
درگذشت باب بارکر

فوت باب بارکر

درگذشت باب بارکر میزبان برنامه Price Is Right
فوت باب بارکر

خوشبختانه، بارکر قبلاً یک کنسرت جانبی ثابت را برگزار کرده بود، زیرا کارش در CBS’s The Price is Right در سال 1972 آغاز شد. برای 35 سال آینده، بارکر از هر دو تماشاگران در صحنه فیلمبرداری و تماشای اتاق‌های نشیمن در سراسر آمریکا با پر انرژی استقبال می‌کرد. و پپ مسری حدس زدن قیمت‌های مجموعه‌ای از آیتم‌ها از طریق مجموعه‌ای از بازی‌های حواس‌پرتی، جوایزی از جمله لوازم خانگی، تعطیلات رویایی، ماشین‌ها و موارد دیگر را برای برندگان به ارمغان می‌آورد.

با “بیا پایین!” به عنوان راهی برای خوشامدگویی به شرکت‌کننده بعدی انتخاب شده، بارکر اثر خود را به جا گذاشت و پیش از بازنشستگی در سال 2007 با کمدین درو کری وارد شد تا کفش‌های بزرگ میزبان اصلی را پر کند.

مرگ باب بارکر میزبان برنامه Price Is Right

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص درگذشت باب بارکر میزبان برنامه Price Is Right چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *