صحبت های نیل بلومکمپ در مورد دنباله رها شده RoboCop

صحبت های نیل بلومکمپ در مورد RoboCop و جزئیات دنباله آن که احتمالاً RoboCop Returns نام دارد به تازگی در رسانه‌های خارجی منتشر شده است.

بلومکمپ در مصاحبه‌ای که جدیدا برای تبلیغ Gran Turismo داشته، جزئیاتی را در مورد دنباله فیلم RoboCop که با عنوان Robocop Returns شناخته و پس از رویدادهای فیلم اصلی منتشر می‌شد، به اشتراک گذاشت.

صحبت های نیل بلومکمپ در مورد RoboCop

اظهارات نیل بلومکمپ در مورد RoboCop

نیل بلومکمپ اغلب به عنوان کارگردانی با برخی از بزرگترین فیلم‌های اجرا نشده در پروژه‌های خود دیده می‌شود که هرگز از مرحله توسعه فراتر نرفتند. در کنار بازی‌هایی مانند بازی Alien 5 او، یکی دیگر از مواردی که به سرانجام نرسید، برنامه او برای ساخت دنباله Robocop در سال 1987 بود.

بلومکمپ در مصاحبه اخیر خود برای تبلیغ Gran Turismo جزئیاتی را در مورد این فیلم به اشتراک گذاشت که با عنوان Robocop Returns شناخته و مستقیماً پس از رویدادهای فیلم اصلی منتشر می‌شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین تکنولوژی های شیطانی در محبوب ترین فیلم ها

صحبت های نیل بلومکمپ در مورد RoboCop
اظهارات نیل بلومکمپ در مورد RoboCop

حرف های نیل بلومکمپ در مورد RoboCop

صحبت های نیل بلومکمپ در مورد RoboCop
حرف های نیل بلومکمپ در مورد RoboCop

Blomkamp در مصاحبه‌ای با JoBLo توضیح داد که برخلاف بسیاری از فیلم‌های دیگرش، او می‌خواست از سبک کارگردانی کارگردان دیگری تقلید کند. وی در ادامه توضیح داد:

این تنها فیلمی است که من می‌توانستم آن را ساخته باشم و سعی کنم اساساً سبک کارگردانی پل ورهوفن را شبیه‌سازی کنم.

مانند تعدادی دیگر از فیلم‌های پیشنهادی، Robocop Returns هرگز به نمایش در نیامد، اما این بدان معنا نیست که این فرانچایز هرگز باز نخواهد گشت. پرایم ویدیو که قبلاً در سال 2014 یک بار راه‌اندازی مجدد را انجام داده است، اکنون حقوق این فرنچایز را دارد و به دنبال بهترین استفاده از آن است.

ساخت دنباله RoboCop با نام RoboCop Returns

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص صحبت های نیل بلومکمپ در مورد RoboCop چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *