توصیف دنیس ویلنوو کارگردان Dune 2 از شخصیت شرور آستین باتلر

در توصیف دنیس ویلنوو از شخصیت شرور آستین باتلر ، او نقش شرور باتلر را یک قاتل روانی، استاد شمشیر المپیک و یک مار خطاب کرد.

دنیس ویلنوو، کارگردان Dune 2 جزئیاتی را درباره بازی آستین باتلر از فید-روثای حیله‌گر و پیچیده در حماسه آتی، به زبان می‌آورد. او تصویر آستین باتلر از شخصیت شرور جدید فید-روتا را به عنوان تلاقی بین یک قاتل روانی، یک استاد شمشیر المپیک، یک مار و میک جگر توصیف کرد.

توصیف دنیس ویلنوو از شخصیت شرور آستین باتلر

شخصیت آستین باتلر در تلماسه پارت 2

هدف ویلنوو و باتلر خلق نسخه‌ای پیچیده‌تر و تفرقه‌انگیزتر از فید روتا در مقایسه با تصویرهای قبلی، با انگیزه‌های پیچیده‌تر است. Dune 2، با بازی باتلر، Feyd-Rautha، قرار است بر اساس موفقیت نسخه قبلی خود ساخته شود، اگرچه تاریخ اکران قسمت دوم Dune به دلیل ادامه دار شدن اعتصابات به تاخیر افتاد.

دنیس ویلنوو کارگردان Dune 2 اخیراً جزئیاتی را در مورد نقش آستین باتلر از شخصیت شرور جدید Feyd-Rautha Harkonnen به اشتراک گذاشته است. این حماسه بر اساس رمانی به همین نام اثر فرانک هربرت، سفر پل آتریدس (تیموتی شالامه) را دنبال می‌کند، پسری جوان و باهوش که برای اطمینان از آینده خانواده و مردمش باید به سیاره‌ای خطرناک به نام آراکیس سفر کند.

بیشتر بخوانید:

تاریخ انتشار DUNE 2 (بازیگران و داستان)

توصیف دنیس ویلنوو از شخصیت شرور آستین باتلر
شخصیت آستین باتلر در تلماسه پارت 2

توصیف کارگردان Dune 2 از شخصیت شرور آستین باتلر

توصیف دنیس ویلنوو از شخصیت شرور آستین باتلر
توصیف نقش آستین باتلر توسط کارگردان Dune Part Two

در حالی که Dune: Part One عمدتاً بر تنظیم روایت و ایجاد دنیای Dune متمرکز است، به نظر می رسد دنباله آن داستان پل را باFeyd-Rautha به پایان برساند. Feyd-Rautha یک شخصیت بسیار کلیدی در رمان اصلی فرانک هربرت است.

ویلنوو در صحبت با Empire درباره تاثیر باتلر بر روی ساخت نقشش گفته است:

آستین چیزی را آورد که تلاقی بین یک قاتل روانی، یک استاد شمشیر المپیک، یک مار و میک جگر است. او جذابیت جنسی و جذابیت و کاریزما و جنون فوق العاده‌ای دارد.

شخصیت آستین باتلر در تلماسه پارت 2

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص توصیف دنیس ویلنوو از شخصیت شرور آستین باتلر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *