هویت و دلیل اهمیت شخصیت کنان جاروس برای Ahsoka [+حاوی اسپویل]

دلیل اهمیت شخصیت کنان جاروس برای Ahsoka به تازگی در فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی غوغا به پا کرده و بازتاب گسترده‌ای داشته است.

کانان جاروس یکی از معدود جدی‌هایی بود که از دستور 66 جان سالم به در برد. او همچنین یکی از معدود افرادی بود که می‌دانست آسوکا زنده است و با او ارتباط دارد. موارد زیر حاوی اسپویل‌هایی برای Ahsoka فصل 1، قسمت 1 و 2 “استاد و شاگرد” و “مشکل و دردسر” است که اکنون در دیزنی پلاس پخش می‌شوند.

دلیل اهمیت شخصیت کنان جاروس برای Ahsoka

Ahsoka درست از جایی که انیمیشن محبوب Star Wars: Rebels متوقف شد شروع می‌شود. البته مخاطبان برای لذت بردن از Ahsoka مجبور نبودند Rebels را تماشا کنند. شخصیت‌هایی مانند Chopper، Sabine و Hera همگی برای اولین بار در Rebels به عنوان اعضای خدمه Ghost ظاهر شدند. در کنار آن‌ها ازرا بریجر، زب اورلیوس و شوالیه جدی کانان جاروس بودند. در حالی که هر فرد نقش مهمی داشت، کنان برجسته‌تر بود و از دیگران مهمتر به نظر رسید.

بیشتر بخوانید:

تریلر نهایی سریال Ahsoka منتشر شد

دلیل اهمیت شخصیت کنان جاروس برای Ahsoka
هویت کنان جاروس

اهمیت کنان جاروس برای آسوکا

دلیل اهمیت شخصیت کنان جاروس برای Ahsoka
هویت کنان جاروس

کانان جاروس با بازی فردی پرینز جونیور، کانان جاروس با نام مستعار کالب دوم در اجرای دستور 66 یک جدی پاداوان بود. او با ارباب خود، استاد جدی دپا بیلابا، و اعضای گروه بد در حال خدمت بود که دستوراتی بهشان رسید. کلون‌های جوخه آن‌ها بر علیه آن‌ها توطئه کردند ولی جاروس به لطف هانتر و گروه بد نجات یافت.

پس از آن مدت طولانی در حال فرار بود. او توانایی‌های Force خود را پنهان و حتی شمشیر نوری خود را جدا کرد تا آن را روی کمربند خود نگه دارد. تا زمانی که او هنوز هرا سندولا را ملاقات و خانواده‌ای را در روح پیدا نکرده بود، بار دیگر راه جدی را پذیرفت.

کنان آموزش ازرا بریجر جوان را آغاز کرد، اما برای مدت طولانی در نحوه آموزش او کوتاهی کرد. رفتن به معبد جدی در لوتال و ملاقات با آسوکا و راهنمایی کانان باعث بهبود یافتن او شد.

دلیل اهمیت کنان جاروس در فیلم Ahsoka

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص دلیل اهمیت شخصیت کنان جاروس برای Ahsoka چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *