10 شخصیت که میتوانند شرور فیلم ثور 5 باشند ؛ قوی ترین حریفان خدای رعد

قسمت پنجم فیلم ثور توسط استودیو مارول در دست ساخت قرار دارد و در این مقاله 10 شخصیت که میتوانند شرور فیلم ثور 5 باشند را معرفی می‌کنیم.

اگر استودیو مارول ثور 5 را وارد مرحله تولید کند، ثور با بازی کریس همسورث ممکن است با هر تعداد شرور قدرتمند مارول روبرو شود. ساخت ثور 5 توسط مارول استودیو تایید شده است، اما آینده ثور در MCU پس از استقبال متفاوت از چهارمین فیلم او در سال 2022، نامشخص است. قسمت چهارم ثور از بهترین فیلم های مارول فاصله زیادی داشت و نقدهای منفی به دست آورد. با این حال، با وعده بازگشت کریس همسورث به عنوان ثور، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد اینکه چه داستانی می‌توان در قسمت بعدی روایت کرد وجود دارد.

کارگردان تایکا وایتیتی در مصاحبه‌ای برای اپیزود ویژه Titan’s Thor 4: Love and Thunder پیشنهاد کرد که Thor 5 می‌تواند شخصیت شروری قدرتمندتر از هلا را نمایش دهد. وایتیتی با اشاره به اینکه ثور 5 باید تکامل واضحی را برای خدای تندر به نمایش بگذارد. اگر نمی‌دانید که چطور آثار دنیای مارول را تماشا کنید، می‌توانید مقاله ترتیب دیدن فیلم ها و سریال های مارول تا سال 2025 را مطالعه نمایید. در این مقاله از فیگار 10 شخصیت که میتوانند شرور فیلم ثور 5 باشند را به شما معرفی خواهیم کرد.

10 شخصیت که میتوانند شرور فیلم ثور 5 باشند

شخصیت هایی که احتمال دارد شرور قسمت بعدی ثور باشند

شما می‌توانید فهرست 10 شخصیت که میتوانند شرور فیلم ثور 5 باشند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

10 شخصیت که میتوانند شرور فیلم ثور 5 باشند
10 شخصیت که میتوانند شرور فیلم ثور 5 باشند

ثور یکی از قدرتمندترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول است که طرفداران زیادی دارد. این شخصیت چهار فیلم اختصاصی خود را در این فرانچایز دریافت کرد و قسمت چهارم آن مورد استقبال طرفداران قرار نگرفت. این سوال پیش می‌آید که اگر قسمت پنجم ثور ساخته شود، چه کسی شرور این فیلم خواهد بود؟ در ادامه به 10 شخصیت که میتوانند شرور فیلم ثور 5 باشند می‌پردازیم.

هرکول

10 شخصیت که میتوانند شرور فیلم ثور 5 باشند
10 شخصیت که میتوانند شرور فیلم ثور 5 باشند

شرور آشکاری که در قسمت بعدی ثور در مقابل حدای رعد قرار می‌گیرد، هرکول خواهد بود، همانطور که این شخصیت در فیلم ثور: عشق و رعد در اواخر فیلم ظاهر شد. هرکول که توسط برت گلدشتاین به تصویر کشیده شده بود، به عنوان پسر زئوس معرفی گردید و ماموریت انتقام گیری از ثور را که قبلاً در عشق و تندر، خدای یونانی را مجروح کرده بود، پیش گرفت.

هرکول در ابتدا به عنوان یک شخصیت شرور قدرتمند برای ثور در کمیک‌های مارول ظاهر شد، اما بعداً به عضویت انتقام جویان درآمد و در نهایت پس از زندانی شدن بنر پس از خط داستانی هالک جنگ جهانی، جایگزین هالک گردید. از آنجایی که هرکول قبلاً در MCU شروع به کار کرده است، باید در فیلم بعدی ثور و بعد از آن بیشتر به او پرداخته شود. اگر به این شخصیت علاقه‌مند هستید، می‌توانید مقاله بهترین نسخه های هرکول در کمیک های مارول را مطالعه نمایید.

ناهمسان

10 شخصیت که میتوانند شرور فیلم ثور 5 باشند
10 شخصیت که میتوانند شرور فیلم ثور 5 باشند

ناهمسان (Ulik) که در سال 1966 در Thor #137 به کمیک‌های مارول معرفی شد، متعلق به نژادی از راک ترول‌ها است که در غارهای آزگارد زندگی می‌کنند و از میان راک ترول‌ها، اولیک قدرتمندترین آنهاست. اولیک به دلیل استفاده از چکش ثور، میولنیر، بدنام است و در موارد متعدد نبردهای عظیمی را علیه ثور و شهروندان زمین رهبری کرد.

پس از مرگ ثور در حین نبرد با مار، اولیک جای او را به عنوان تاناروس می‌گیرد و با استفاده از طلسم، خود را به عنوان قهرمان آسگارد ترسیم می‌کند. او یک خار بزرگ در چشم ثور بود و یک شرور قدرتمند و شخصیتی ترسناک برای معرفی به MCU در ثور 5 خواهد بود. او یکی از بهترین شرور های مارول می‌باشد که می‌تواند یک نبرد دیدنی را با ثور آغاز کند.

منگوگ

10 شخصیت که میتوانند شرور فیلم ثور 5 باشند
10 شخصیت که میتوانند شرور فیلم ثور 5 باشند

منگوگ به عنوان تجلی فیزیکی نفرت یک میلیارد موجود از یک نژاد بیگانه باستانی که توسط فرمانروای آزگارد و نه قلمرو، اودین، پدر ثور سلاخی شد، در کمیک‌ها مارول معرفی گردید. پس از آزاد شدن توسط اولیک در آزگارد، منگوگ با اودین و آزگاردی‌های بازمانده می‌جنگد و ثابت می‌کند که از نظر فیزیکی غیرقابل توقف است، اگرچه ضعف او در اتکا به انرژی‌های روانی از جمله ترس و نفرت است.

چیزی که منگوگ را بسیار قدرتمند می‌کند این است که نمی‌توان او را تا زمانی که ترس وجود دارد کشت و در دنیایی که از تهدیداتی مانند تانوس وحشت دارد، ترس در MCU موج می‌زند و منگوگ را به یک حریف کامل برای ثور تبدیل می‌کند.

آرس

10 شخصیت که میتوانند شرور فیلم ثور 5 باشند
10 شخصیت که میتوانند شرور فیلم ثور 5 باشند

آرس که در سال 1966 به عنوان دشمن ثور و هرکول معرفی شد، خدایی بسیار شرورتر درکمیک‌های  مارول است و به عنوان خدای جنگ در اساطیر یونان، شاید ترسناک‌تر از ثور و هلای راگناروک باشد. آرس مسئول ایجاد وارهاوک و ایجاد جنگ بر روی زمین بود، با وحشیگری او در جامعه بشری زمان جنگ فرا رسید.

آرس در نمایش‌های بعدی‌اش به عنوان یک ضدقهرمان به تصویر کشیده شد، حتی به انتقام‌جویان توانا و انتقام‌جویان تاریک پیوست، بنابراین ثور 5 می‌تواند آغاز آینده‌ای درخشان برای آرس در MCU باشد. با بازگشت هرکول، برادر آرس، احتمالاً این موضوع می‌تواند رابطه قبلی ثور و لوکی را کاملاً منعکس کند.

زمستان سیاه

10 شخصیت که میتوانند شرور فیلم ثور 5 باشند
شرورانی که احتمال دارد در فیلم ثور 5 حضور پیدا کنند

علی‌رغم اینکه این شخصیت در سال 1969 در Thor #169 معرفی شد، زمستان سیاه نه تنها برای خدای تندر بلکه کل جهان تهدید وحشتناکی است. شبیه به نحوه بلعیدن سیارات کهکشان برای حفظ زندگی خود، زمستان سیاه جهان‌ها را می‌بلعد، حتی با مصرف جهانی که گالاکتوس در اصل از آن آمده و از سیاره خوار به عنوان سلاح خود استفاده می‌کند.

زمستان سیاه در تلاش برای بازپس گیری گالاکتوس به عنوان هرالد، شکل ثور را به خود گرفت که می‌تواند یک خط داستانی جالب برای بررسی در ثور 5 باشد. مقیاس حماسی زمستان سیاه باعث می‌شود که برای حماسه چند جهانی مناسب باشد، به ویژه از آنجایی که حضور گالاکتوس در فیلم چهار شگفت نگیز شایعه شده است.

گروگ

10 شخصیت که میتوانند شرور فیلم ثور 5 باشند
10 شخصیت که میتوانند شرور فیلم ثور 5 باشند

گروگ در سال 1988 در Thor #390 به عنوان یکی از پیروان خدای مرگ مصری، ست، شروع به کار کرد. گروگ پس از رهبری یک سوء قصد به ثور در زمین، توسط خدای تندر زندانی شد، اما در نهایت فرار کرد و نبردی بزرگتر را علیه ثور و همرزمان قهرمانش رهبری نمود. در طول این نبرد، بالدر شجاع قدرت‌های ثور را به دست گرفت و ثور را بی دفاع رها کرد که به گروگ اجازه داد تا انتقام جوی آزگاردی را شکست دهد.

شایعات حاکی از آن است که بالدر شجاع به MCU خواهد آمد و معرفی گروگ به عنوان یک شخصیت شرور در ثور 5 ممکن است فرصتی عالی برای اولین حضور برادر ثور، بالدر و همچنین ایجاد ارتباط با سایر پروژه‌های MCU، به ویژه شوالیه ماه ایجاد کند.

آبزوردینگ من

10 شخصیت که میتوانند شرور فیلم ثور 5 باشند
10 شخصیت که میتوانند شرور فیلم ثور 5 باشند

کارل کریل بوکسوری بود که پس از نوشیدن مایعی که لوکی با یک معجون جادویی بسته بود، به مرد جذب کننده تبدیل شد و به او توانایی جذب خواص هر چیزی را که لمس می‌کرد، هدیه داد. برایان پاتریک وید نقش کریل را در سریال ماموران شیلد به تصویر کشیده است، اما از آنجایی که هنوز در مورد قانونی بودن این سری برای MCU بحث وجود دارد، این احتمال وجود دارد که ثور 5 بتواند نسخه جدیدی از این شرور همه کاره را معرفی کند.

آبزوردینگ من به لطف توانایی‌های ثور ثابت می‌کند که تهدیدی همیشگی برای او است، اما داستان‌های بعدی او را به عنوان یک ضدقهرمان و عضو انتقام‌جویان شگفت‌انگیز نشان می‌دهند که به طور بالقوه آینده هیجان‌انگیزی را برای او در MCU ایجاد می‌کند.

نوبیلوس

10 شخصیت که میتوانند شرور فیلم ثور 5 باشند
10 شخصیت که میتوانند شرور فیلم ثور 5 باشند

اولین بازی The High Evolutionary در قسمت سوم نگهبانان کهکشان در را برای ورود نوبیلوس به MCU نیز باز می‌کند. نوبیلوس در کمیک‌های مارول توسط High Evolutionary ساخته شد، که موی ثور و نمونه خون او را به نوبیلوس داده بود، به این معنی که او توانایی‌هایی مشابه ثور دارد.

High Evolutionary از نوبیلوس برای دفاع از کوه وونداگور استفاده کرد که منجر به جنگیدن کلون ثور مو آبی با خدای تندر شد. موهای ثور توسط استن لی در فیلم ثور: رگناروک کوتاه شد و High Evolutionary از نگهبانان کهکشان 3، اجزای مواد تشکیل دهنده برای معرفی نوبیلوس به MCU هستند. اگر فیلم نگهبانان کهکشان 3 را دیده‌اید، می‌توانید مقاله نقد و بررسی فیلم Guardians of the galaxy vol 3 را مطالعه کنید.

زارکو، مرد فردا

10 شخصیت که میتوانند شرور فیلم ثور 5 باشند
10 شخصیت که میتوانند شرور فیلم ثور 5 باشند

خط داستانی حماسه چندجهانی این فرصت را برای تبهکاران از واقعیت‌های دیگر ایجاد می‌کند تا با قهرمانان اصلی MCU مبارزه کنند، به این معنی که زارکو، مرد فردا، می تواند با ثور در دنباله عشق و تندر روبرو شود. آرتور زارکو که در اصل متعلق به قرن بیست و سوم زمین-6297 بود، از جامعه صلح آمیز خود در زمان به عقب سفر کرد تا سلاح‌های هسته ای را بدزدد و بلافاصله با ثور رو به رو شد.

زارکو همچنین در کمیک‌های مارول مقابل کانگ فاتح قرار گرفت، زیرا هر دو شخصیت از مسافران زمان بدنام هستند، بنابراین او افزوده‌ای عالی به حماسه چند جهانی خواهد بود، که در آن کانگ به یک شخصیت شرور چند وجهی اقتباس شده است. اگر به دنیاهای مختلف مارول علاقه‌مند هستید، می‌توانید مقاله برترین جهان های موازی در کمیک های مارول را مطالعه کنید.

مفیستو

10 شخصیت که میتوانند شرور فیلم ثور 5 باشند
شخصیت هایی که احتمال دارد شرور قسمت بعدی ثور باشند

حدس و گمان‌های زیادی مبنی بر اینکه مفیستو در MCU برای اولین بار در وانداویژن، سپس دکتر استرنج 2 و اکنون در سریال آگاتا و  قلب آهنی آینده خواهد داشت، وجود دارد. در حالی که مفیستو تهدیدی برای هر یک از قهرمانان مارول است، شورای سرخ، یک گروه چند وجهی از مفیستو، یک بار یک نسخه تکراری از ثور را با این هدف که جین فاستر را فریب دهد ایجاد کرد.

به عنوان حاکم جهنم، مفیستو به طور قابل توجهی از قدرت بالاتری نسبت به هلا برخوردار است و اگر سرانجام پروژ‌ه‌ای باشد که او در آن ظاهر می‌شود، ثور 5 بهترین فیلم برای معرفی او خواهد بود. اگر به شروران دنیای سینمایی مارول علاقه‌مند هستید، مقاله 10 شرور دنیای سینمایی مارول که برنده شدند می‌تواند برای شما جذاب باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار 10 شخصیت که میتوانند شرور فیلم ثور 5 باشند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *