ویدیو : حمله همسر سابق گوگوش به مسیح علی‌ نژاد +[عکس دیده نشده از جشن تولد گوگوش]

عکس دیده نشده از جشن تولد گوگوش منتشر شده است که در این تصویر گوگوش 16 سال دارد و درست یک سال بعد از این عکس ازدواج کرده است.

گوگوش عکسی از تولد ۱۶ سالگی خود در اینستاگرام منتشر کرد. یک سال بعد از این تصویر مجبور به ازدواج با مافیای کاباره های ایران که فاصله سنی زیادی داشتند شد. در ادامه مطلب با خبر عکس تولد ۱۶ سالگی گوگوش همراه ما بمانید.

عکس دیده نشده از جشن تولد گوگوش

  • عکس دیده نشده از تولد گوگوش

به گزارش منابع خبری:

فائقه آتشین (گوگوش) در 1329 در شهر تهران و محله سرچشمه به دنیا آمد. در شناسنامه او تارخ 18 بهمن سال 1329 ثبت شده اما خود او بر اساس حرف مادرش تاریخ تولدش را 15 اردیبهشت همان سال میداند. در ادامه می‌توانید عکس تولد گوگوش در نوجوانی اش را مشاهده کنید:

عکس دیده نشده از جشن تولد گوگوش
عکس دیده نشده از جشن تولد گوگوش

حمله همسر سابق گوگوش به مسیح علی‌ نژاد

اظهارات عجیب همسر سابق گوگوش در مورد مسیح علی نژاد

محمود قربانی اخیرا ویدیویی را از خود در رسانه هات منتشر کرده که درباره مسیح علی نژاد حرف های بسیاری را زده است. محمود قربانی پس از آنکه از کشور آمریکا به ایران بازگشتند دارای تحصیلات هتلداری بودند و برای همین بزرگترین و مهمترین کاباره ایران را به نام (کاباره میامی) تاسیس کردند‌ که این کاباره مخصوص افراد خاص و دولتمردان ایرانی بود.

به تازگی ویدیویی از حمله همسر سابق گوگوش به مسیح علی‌ نژاد در رسانه های مجازی پخش شده که سر صدای زیادی را توسط کاربران این فضا ایجاد کرده اند. امروز حواشی در مورد سخنان همسر سابق گوگوش درباره مسیح علی نژاد در فضای مجازی پخش شده که بازخورد بسیاری از سوی کابران داشته است. گویا او بسیار از مسیح علی نژاد شاکی است.

محمود قربانی در کاباره میامی بسیاری از خوانندگان ایرانی را دعوت کردند و همچنین بسیاری از خوانندگان و هنرمندان خارجی نیز در این کاباره دعوت کرده بودند.

حمله همسر سابق گوگوش به مسیح علی‌ نژاد
اظهارات عجیب همسر سابق گوگوش در مورد مسیح علی نژاد

سخنان همسر سابق گوگوش درباره مسیح علی نژاد

در ادامه می‌توانید ویدیویی از اظهارات عجیب همسر سابق گوگوش در مورد مسیح علی نژاد را ببینید:

محمود قربانی در سال 1335 با یکی از رقاص های کاباره اش ازدواج کرد که حاصل ازدواجشان یک پسر به نام شهرام بود اما بعد از مدتی از او جدا شد. همسرش نام خانوادگی فرزندش را از قربانی به کاشانی تغییر داد (شهرام کاشانی خواننده) که بعدها این پسر به یکی از خواننده ها تبدیل شد.

سخنان همسر سابق گوگوش درباره مسیح علی نژاد

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *