ویدیوی جنجالی سلنا گومز ؛ فیلمی که فضای مجازی را منفجر کرد! [+فیلم]

فیلم سلنا گومز خواننده ، بازیگر و تهیه‌کننده معروف آمریکایی، با انتشار یک ویدیو در شبکه « تیک‌تاک »، فضای مجازی را منفجر کرد.

سلنا گومز تیک تاک را منفجر کرد! در ادامه با خبر سلنا گومز فیلم همراه فیگار بمانید.

فیلم سلنا گومز خواننده

ویدیو جنجالی سلنا گومز

فیلم سلنا گومز خواننده
فیلم سلنا گومز در تیک تاک, ویدیو جنجالی سلنا گومز, سلنا گومز فیلم

فیلم سلنا گومز در تیک تاک

او در این ویدیو گفت: به نظر شما مردها فکر می‌کنند که…» او در ادامه گفت: «فکر می‌کنم سوال همین باشد؛ مردها فکر می‌کنند؟» این سوال باعث شد در فضای مجازی بسیاری مردها را به «عدم تفکر» متهم کنند. موجی که البته انتقاداتی را هم متوجه ستاره پاپ کرد.

بیوگرافی سلنا گومز

سلنا مری گومز متولد 22 ژوئیه 1992 بازیگر و خواننده اهل آمریکا است. سلنا گومز در گرند پریری تگزاس به دنیا آمد. مادر گومز، آماندا داون مندی تیفی (که دارای سابقهٔ بازیگری نیز بوده) وی را در سن 16 سالگی به دنیا آورد. مادر سلنا که فرزند خواندهٔ خانواده ای بود، اصلیتی ایتالیایی و پدر او اصلیتی مکزیکی دارد. وقتی که سلنا 5 ساله بود، مادر و پدرش از هم جدا شدند و او در کنار مادرش بزرگ شد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم سلنا گومز خواننده  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *