ببینید: تمجید بهاره افشاری از پژمان جمشیدی

در مصاحبه‌ای که چند وقت پیش، پژمان جمشیدی مجری آن بود و بهاره افشاری مهمان، تمجید بهاره افشاری از پژمان جمشیدی صورت گرفت که جالب توجه بود.

در برنامه‌ای که چندی پیش برگزار می‌شد و پژمان جمشیدی مجری آن بود، بهاره افشاری به عنوان مهمان دعوت می‌شود و در طول مصاحبه، صحبت‌های جالبی درباره پژمان جمشیدی می‌کند که جالب توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

تمجید بهاره افشاری از پژمان جمشیدی

تعریف بهاره افشاری برای پژمان جمشیدی

بهاره افشاری، در این مصاحبه، در تعریف از پژمان جمشیدی گفت:

من هرگز آدمی را به پشتکار شما ندیده بودم. آقای پژمان جمشیدی جزو آدم‌هایی است که بسیار زیاد برای شغل‌اش تلاش کرده و بسیار زیاد در تئاتر زحمت کشیده هرروز و ما صرفاً بخاطر اینکه او از یک جایگاه دیگری آمده و آدم موفق‌تری از خیلی از ما بوده دوستتان نداشتیم و شما را قضاوت می‌کردیم؛ اما امروز شما سرت را می‌گیری بالا و می‌گویی که “من جزو ده بازیگر مرد اول سینما هستم”.

بیشتر بخوانید:

خاطره فردوسی پور از عمه اش در مصاحبه با پژمان جمشیدی

افشاگری پژمان جمشیدی از بدهکاری مالی‌اش

او پس از تشوییق مردم ادامه داد و گفت:

می‌خواهم بگویم اگر زمان بگذرد، شما حداقل می‌دانید که چیکار کردید. اعتقاد دارم که زمان بگذرد، متوجه خواهی شد که قضاوت‌هایی که شدی درست یا غلط بوده است.

تعریف کردن بهاره افشاری از پژمان جمشیدی

در ادامه می‌توانید تعریف کردن بهاره افشاری از پژمان جمشیدی را ببینید:

سنگ تمام بهاره افشاری در کنار پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی، پس از خداحافظی از فوبال، در سریال پژمان که سرگذشت زندگی خودش بود، بازیگری را آغاز کرد. در سال 1393، پژمان جمشیدی با فیلم “آتش بس 2” در سینما حضور یافت. او پس از آن در آثار مختلفی مانند “50 کیلو آلبالو”، “خوب، بد، جلف”، “آذر”، “من دیوانه نیستم”، “لونه زنبور” و “تگزاس” و غیره نقش ایفا کرد و با تجربه هشتمین فیلم خود در سال 96 به عنوان نامزد نقش مکمل سیمرغ فجر مطرح شد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ اکران فیلم طنز هتل با بازی پژمان جمشیدی و محسن کیایی

هرآنچه که درباره ازدواج پژمان جمشیدی باید بدانید

این موضوع، واکنش‌های عجیب و تمسخراتی را به دنبال داشت؛ اما جمشیدی با کوشش بی‌نظیر خود در سال 98 با حضور در 5 فیلم سینمایی به یکی از بازیگران پرفروش سال تبدیل شد و در کل فیلم‌هایش بیش از 862 میلیارد تومان فروش کرد.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص تمجید بهاره افشاری از پژمان جمشیدی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *