عکس : واکنش محمد صادقی به بازداشت مهدی یراحی

به تازگی عکسی از واکنش محمد صادقی به بازداشت مهدی یراحی در رسانه ها پخش شده که حواشی بسیاری را برای این هنرمند پر حاشیه داشته است.

محمد صادقی، بازیگر تازه‌کار و البته زودبازنشسته، به بازداشت مهدی یراحی واکنش نشان داد. وی در یک اظهارنظر دربارهٔ این موضوع، ابراز نگرانی کرده و آرزو کرده است که روند قضایی به شفافیت و عدالت پایبند باشد.

بیشتر بخوانید:

تصاویر لو رفته از زمانی که مهدی یراحی بازداشت می‌شود! + پشت پرده پرونده او

 اولین ویدیو محمد صادقی بعد از آزادی از زندان

واکنش محمد صادقی به بازداشت مهدی یراحی

چندی پیش محمد صادقی، بازیگر تازه کار و البته زودبازنشسته، به دلیل دعوت کاربران به استفاده از سلاح سرد و تهدید پلیس، بازداشت شد. وی با تغییر چهره و آرایش زنانه و ترویج همجنس‌بازی، سعی در جلب مخاطب داشت. تحقیقات دربارهٔ او با دستور قضایی در حال ادامه است.

باید توجه داشت که حرکات و رفتار خارج از عرف این بازیگر مدت‌هاست که در صفحات و کانال‌های اجتماعی مورد توجه قرار می‌گیرد و واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است. بازداشت وی باعث برانگیختن واکنش‌های بیشتری شده است. امروز نیز او پس ازادیش، در قالب یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش، واکنشش را به بازداشت مهدی یراحی نشان داده است.

نوشته محمد صادقی در مورد بازداشت مهدی یراحی

در ادامه می‌توانید استوری محمد صادقی درباره بازداشت مهدی یراحی را ببینید:

واکنش محمد صادقی به بازداشت مهدی یراحی

حرف های محمد صادقی برای بازداشت مهدی یراحی

همچنین بارهنانی وکیل مهدی یراحی دربارهٔ منتشر شدن تصاویر از بازداشت مهدی یراحی، خواننده معروف، اظهار کرد که فردی که تصاویر را منتشر کرده است، به استناد ماده ۹۱ قانون آیین دادرسی کیفری، یک جنایتکار است، زیرا در حالت کلی، افشای اسرار شغلی و حرفه‌ای را مجرمانه تلقی می‌کند.

محمد صادقی، بازیگری اصالتاً از مازندران است. وی فارغ التحصیل رشتهٔ مدیریت اجرایی با گرایش صنایع است و با بازی در سریال تلویزیونی “بی همگان”، تا حدی مورد توجه مخاطبان تلویزیون قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص واکنش محمد صادقی به بازداشت مهدی یراحی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *