تماشا کنید: مصاحبه لو رفته قدیمی از ویشکا آسایش

به تازگی، ویدئویی از مصاحبه لو رفته قدیمی از ویشکا آسایش در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد که بازتاب فراوانی را با خودش به همراه داشت.

ویشکا آسایش، یکی از بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون است که چندی پیش در مصاحبه‌ای که از او منتشر شد، ویدئویی قدیمی از نخستین مصاحبه‌اش بود که گویی لو رفته است.

مصاحبه لو رفته قدیمی از ویشکا آسایش

اولین مصاحبه ویشکا آسایش

مصاحبه زیرخاکی، که 25 سال پیش با ویشکا آسایش انجام شد، به تازگی در فضای مجازی لو رفته است. این مصاحبه در سال 1376 بپس از پخش سریال “امام علی” از تلویزیون پخش شد. در این مصاحبه، ویشکا آسایش به سؤالاتی در مورد نقش‌ها و تجربیاتش در سریال پاسخ می‌دهد. در طول مصاحبه، او به جزئیات فرایند ساخت سریال، همچنین تجربه هنری و تأثیر این نقش بر او می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

تصویری جنجالی از ویشکا آسایش

او در این مصاحبه در کنار جمعی از هنرمندان نشسته و ابتدا می‌گوید:

باعث افتخارم است که در این جمعی قرار گرفتم که همه هنرمند باتجربه و پرکار هستند و بنده انگشت کوچیکه هم به‌شمار نمی‌آیم.

اولین مصاحبه ویشکا آسایش

در ادامه می‌توانید اولین مصاحبه لو رفته از ویشکا اسایش را ببینید:

ویدیویی از جوانی های ویشکا اسایش

ویشکا آسایش، فعالیت بازیگری خود را در سن نوزده سالگی با نقش قطام در سریال “امام علی” آغاز کرد. او سپس به انگلستان رفت و تحصیلات خود را تا مقطع لیسانس ادامه داد. پس از بازگشت به ایران، وی با بازی در فیلم “ساحره” ساخته‌ی داوود میرباقری، وارد عرصه سینما شد و با ایفای نقش عروسکی به نام رعنا، دومین نقش ماندگار خود را در کارنامه هنری خود ثبت کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص مصاحبه لو رفته قدیمی از ویشکا آسایش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *