معرفی فیلم Reptile ؛ داستان، بیوگرافی بازیگران و حواشی

Reptile، یکی از محبوب‌‌ترین فیلم‌های امسال می‌باشد که در ادامه این نوشتار به معرفی فیلم Reptile ، داستان، بیوگرافی بازیگران و حواشی آن خواهیم پرداخت.

Reptile، یک فیلم مهیج جنایی آمریکایی است که توسط گرانت سینگر به کارگردانی شده است و این اولین فیلم بلند او به عنوان کارگردان می‌باشد. این فیلم در تاریخ 7 سپتامبر 2023 در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو حضور پیدا خواهد کرد و پس از آن از نتفلیکس پخش خواهد شد.

معرفی فیلم Reptile

داستان، بیوگرافی بازیگران و حواشی

فیلمنامه این فیلم توسط گرانت سینگر، بنجامین بروئر و بنیسیو دل تورو نوشته شده است. در این فیلم، بنیسیو دل تورو در نقش اصلی حضور دارد و بازیگرانی همچون جاستین تیمبرلیک، آلیشیا سیلورستون، مایکل پیت و آتو اساندو نیز در آن حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

اولین تریلر رسمی از فیلم جنایی Reptile

بهترین فیلم های 2023

این مهیج جدید در TIFF نمایش داده می‌شود و سپس در اکتبر 2023 به نتفلیکس در سراسر جهان می‌رود. زمانی که فیلم برای اولین بار معرفی شد، تیم در بیانیه‌ای مشترک درباره همکاری با دل تورو و سینگر اظهار نظر کردند و گفتند:

ما از همکاری با یکی از بااستعدادترین فیلمسازان نوظهور، گرانت سینگر، در فیلمنامه اصلی خود در کنار بنیچیو دل تورو خوشحال هستیم. گرانت داستان‌نویسی جسور است که یک تریلر روانشناختی پیچیده و درونی ساخته و ما از حضور در این فیلم هیجان‌زده هستیم.

درباره داستان فیلم Reptile

پس از قتل وحشیانه یک مشاور املاک جوان، یک کارآگاه سرسخت تلاش می‌کند تا حقیقت را در پرونده‌ای که هیچ چیز آنطور که به نظر می‌رسد نیست، کشف کند و با این کار توهمات زندگی خود را از بین می‌برد.

در ادامه می‌توانید تصویر فیلم Reptile را ببینید:

معرفی فیلم Reptile
تصویر فیلم Reptile

بیوگرافی بازیگران Reptile

بنیچیو دل تورو: بنیچیو مونسرات رافائل دل تورو سانچز، بازیگر و تهیه‌کننده اهل پورتوریکو است. او تحسین منتقدان و برنده جوایز متعددی از جمله جایزه اسکار، جایزه بفتا، جایزه گلدن گلوب، دو جایزه انجمن بازیگران سینما و یک خرس نقره‌ای را برای بازی در نقش افسر پلیس در فیلم “ترافیک” (2000) را به دست آورده است.

جاستین تیمبرلیک: جاستین رندال تیمبرلیک یک خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر آمریکایی می‌باشد. او با بیش از ۸۸ میلیون فروش آلبوم، یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی جهان است. تیمبرلیک برنده جوایز و افتخارات متعددی از جمله ده جایزه گرمی، چهار جایزه Primetime Emmy، سه جایزه بریت، نه جایزه موسیقی بیلبورد، جایزه نماد معاصر از تالار مشاهیر آهنگسازان و جایزه پیشتاز ویدیویی مایکل جکسون. به گزارش بیلبورد شده است.

آلیشیا سیلورستون: سیلورستون، یکی از قدیمی‌ترین بازیگران آمریکایی است که برای بازی در سریال کوتاه مدت Miss Match (2003) در NBC نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن سریال تلویزیونی موزیکال یا کمدی شد.

میشل پیت: پیت، مدل و موسیقی‌دان آمریکایی است. پیت بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌های مانند “رویاپردازان برناردو برتولوچی” (۲۰۰۳)، “آخرین روزهای گاس ون سنت” (۲۰۰۵)، “بازی‌های خنده‌دار مایکل هانکه” (۲۰۰۷) و نقش جیمی دارمودی در سریال HBO به نام “امپراتوری Boardwalk Empire” (۲۰۱۰-۲۰۱۱) شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص معرفی فیلم Reptile چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *