لایو رامبد جوان درمورد اقامتش در کانادا ؛ رامبد گفت اقامت هیچ کشوری ندارم [+ویدیو]

رامبد جوان از اقامتش در کانادا گفت این ویدیو بسیار غوغا به پا کرد. در ادامه جهت تماشای لایو رامبد جوان درمورد اقامتش در کانادا همراه فیگار باشید.

ویدیوی زنده ای از رامبد جوان این روزها دست به دست می‌شود که ماجرای اقامت رامبد جوان را از زبان خودش بیان می‌کند. کاربران می‌خواهند بدانند آیا اقامت رامبد در کانادا راست است؟ حرف های رامبد درباره محل زندگی اش شنیدنی است. شما را به تماشای لایو رامبد جوان درمورد اقامتش در کانادا دعوت می‌کنیم.

حال وخیم فردوس کاویانی ؛ جزئیات بیماری فردوس کاویانی

لایو رامبد جوان درمورد اقامتش در کانادا ؛ رامبد گفت اقامت هیچ کشوری ندارم

صحبت رامبد جوان پیرامون اقامت کانادا

لایو رامبد جوان درمورد اقامتش در کانادا

رامبد جوان در فاضای مجازی لایو گذاست و در پاسخ به سوالات کاربران که ازاو می‌پرسند آیا کانادا هستی؟ می‌گوید:

نه عزیزم من کانادا نیستم من هیچ وقت کانادا نبودم من ایرانم و اصولا اونجا زندگی نمی‌کنم.من هیچ جای دیگه جز ایران زندگی نمی‌کنم و پاسپورت هیچ جای دنیا رو هم ندارم هیچ وقت. همچنین یکی دیگر از کاربران از او میپرسد پیرهنت از کانادا گرفتی یا ایران؟ رامبد میگه این پیرهن کاملا ایرانیه و ایران دوخته شده. بهدنبال این‌که فرزند رامبد در کانادا به دنیا آمده می‌خواهند بدانند او اقامت کانادا را دارد یا خیر.

صحبت های رامبد جوان در خصوص مهاجرتش

در زیر لایو آقای مجری درمورد مهاجرتش را میبینید:

رامبد جوان در روز یکم دی ماه سال 1350 در محله شهرآرای متولد شد. او بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان و مجری تلویزیون است. رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می کند. همسرش هم مانند او دستی در هنر داشته و البته ماجرای ازدواج آنها زیاد به گوش اطرافیان نمی رسد. بعد از چند وقت آن‌ها از هم جدا می‌شوند.

اجرای زنده همایون شجریان در حضور پدرش در برنامه زنده ؛ تحریر زدن همایون شجریان [+ویدیو]

پس از او با سحر دولتشاهی ازدواج می‌کند که ماجرای آشنایی آنها به صحنه تئاتر مربوط است. این دو در سریال مسافران با یکدیگر هم بازی بودند و آشنا شدند.

خبری که این روزها در محافل خصوصی و فضای مجازی به گوش میرسد عدم توافق رامبد جوان و نگار جواهریان برای زندگی مشترکان است با وجود داشتن یک فرزند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *