عذرخواهی ویل اسمیت از کریس راک ؛ عذرخواهی ویل از کریس بعد از سه ماه + [فیلم عذرخواهی]

عذرخواهی ویل اسمیت از کریس راک . عذرخواهی ویل از کریس راک در یک پیام ویدیویی. در ادامه مطلب کریس راک عذرخواهی ویل اسمیت همراه فیگار باشید.

پس از گذشت چندین ماه، ویل اسمیت با انتشار ویدیویی به صورت رسمی از کریس راک به خاطر سیلی زدن به وی در مراسم اسکار عذرخواهی کرد.

عذرخواهی ویل اسمیت از کریس راک

عذرخواهی ویل از کریس بعد از سه ماه + [فیلم عذرخواهی]

عذرخواهی ویل از کریس راک, کریس راک عذرخواهی ویل اسمیت
عذرخواهی ویل از کریس راک, کریس راک عذرخواهی ویل اسمیت

در مراسم اسکار سال ۲۰۲۲ میلادی، کریس راک (Chris Rock) روی صحنه حاضر شد تا برنده یکی از جوایز اسکار را معرفی کند و در همین حین نیز در میان صحبت‌های خود با همسر ویل اسمیت یعنی جادا پینکت اسمیت (Jada Pinkett Smith) نیز یک شوخی انجام داد. این جوک باعث ناراحتی جادا پینکت اسمیت شد و ویل اسمیت (Will Smith) نیز به روی صحنه رفت و سیلی محکمی به کریس راک زد.

این کار او مراسم اسکار را به حاشیه برد و به سر تیترها خبرها تبدیل شد. حتی خود ویل اسمیت نیز نتوانست آن طور که باید از دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد لذت ببرد. او در این ویدیو به این سوال که «چرا در سخنرانی‌ات در اسکار از کریس معذرت خواهی نکردی» پاسخ داد. او گفت: «همه چیز خیلی مبهم و گنگ بود.

بیشتر بخوانید:

عذرخواهی ویل اسمیت از کریس راک

می‌خواستم با کریس صحبت کنم که پیامی آمد که او آماده صحبت نیست و هر زمانی که آماده بود، پیش من می‌آید.» او ادامه داد: ««من تو اون لحظه اصلا متوجه نبودم که این کار من به چه کسایی آسیب میرسونه، برای همین بعد از معذرت خواهی از کریس، از مادرش و تمام اعضای خانواده اش معذرت میخوام، هیچ بخشی از وجود از من فکر نمیکنه که کاری انجام داده ام، کاری درست و منطقی بوده، من واقعا از این موضوع متنفرم که باعث شدم افرادی که به من علاقه دارن از من نا امید بشن، من هم انسان هستم و اشتباه میکنم اگه بهم فرصت بدین قول میدم بازهم باهم دوست باشیم»

عذرخواهی ویل اسمیت از کریس راک

عذرخواهی ویل از کریس راک, کریس راک عذرخواهی ویل اسمیت
عذرخواهی ویل از کریس راک, کریس راک عذرخواهی ویل اسمیت

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عذرخواهی ویل اسمیت از کریس راک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *