گم شدن دروازه بان النصر دردسر ساز شد!! +[جزئیات]

گم شدن دروازه بان النصر دردسر ساز شد، گویا در حین حرکت کاروان تیم النصر به سمت هتل دروازبان این تیم از اتوبوس خود جا مانده و گم شده است.

غیبت دروازه بان النصر در ایران خبری بسیار شوکه کننده و عجیبی در رسانه‌های مجازی بود. گویا حواشی غیب شدن دروازه بان النصر باعث ایجاد بحث های جنجالی بین کابران فضای مجازی شده است. برخی از منابع خبری گفته‌اند که هنوز در حال جستجو برای پیدا کردن این بازیکن هستند.

بیشتر بخوانید:

ورود کریستیانو رونالدو به تهران با کاروان النصر

گم شدن دروازه بان النصر

در ادامه می‌توانید تصویری از دروازه بان گمشده النصر را ببینید:

گم شدن دروازه بان النصر

حضور پرشور هواداران فوتبال برای استقبال از کاروان تیم النصر مشکلاتی را به وجود آورد که برخی از آنها در فضای مجازی به شکل شوخی‌ها و طنزها مطرح شدند. یکی از این شوخی‌ها مربوط به گم شدن دروازه‌بان تیم فوتبال النصر بود.

رسانه‌های نزدیک به باشگاه النصر با انتشار عکسی از حضور العقیدی در اتوبوس تیم، به این شایعه فیک واکنش نشان دادند و اعلام کردند که این تنها یک شوخی بوده است. این واکنش‌ها برای تسکین وضعیت و انتقال پیامی از جنبه‌های طنز و شوخی بودند. البته باید توجه داشت که اینگونه شوخی‌ها ممکن است درک غلطی از جانب بعضی افراد داشته باشند و به عنوان خبر واقعی درنظر بگیرند.

با این حال، باید توجه داشت که در جریان رویدادهای واقعی، مسائلی مانند امنیت و حقوق شخصیت‌ها باید با جدیت و احترام مورد بررسی قرار گیرند. دروازه‌بانان و بازیکنان تیم‌های فوتبال حق دارند که در محیطی امن و محافظت شده فعالیت خود را انجام دهند و از هرگونه نقض شخصیت و خصوصیتشان جلوگیری شود.

آخرین خبر ها درباره بازی پرسپولیس و النصر

گم شدن دروازه بان النصر

درخصوص بازی بین تیم‌های پرسپولیس و النصر، باشگاه پرسپولیس از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست محرومیت تماشاگران خود در بازی سه‌شنبه آینده مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا را داشت. در پاسخ به این درخواست، سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مصاحبه با شبکه “العربیه” اعلام کرد که تمام مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد که بازی‌های نمایندگان عربستان و ایران پس از سال‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و حضور تماشاگران زیاد در ایران و عربستان جذابیت بازی‌ها را افزایش خواهد داد. اما به دلیل رای انضباطی قبلی، بازی پرسپولیس و النصر در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

ستارگان دیگر تیم النصر عربستان

گم شدن دروازه بان النصر

در تیم النصر عربستان، علاوه بر اوسپینا، آلواروی اسپانیایی و کونان ساحل‌عاجی حضور دارند. همچنین لوییز گوستاوو، بازیکن سابق بایرن مونیخ و تیم ملی برزیل نیز در این تیم بازی می‌کند. ویسنت ابوبکر، بازیکن تیم ملی کامرون و گونزالس آرژانتینی که قبلاً برای ریورپلات بازی کرده، نیز در ترکیب النصر حضور دارند.

در گذشته، بازیکنانی مانند مایکون و عبدالرزاق حمدالله، بازیکن تیم ملی مراکش و همچنین گلر سابق لیورپول نیز عضو تیم النصر بودند. با این حال، ورود رونالدو به النصر، نشان از جذب ستاره‌های برجسته توسط این تیم دارد و او اولین ستاره بزرگی نیست که به این تیم پیوسته است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص گم شدن دروازه بان النصر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *