فردوس کاویانی درگذشت!

چندی پیش، خبر درگذشت فردوس کاویانی در فضای رسانه به انتشار رسید. این خبر، توسط روابط عمومی انجمن صنفی کارگردانان سینما و تئاتر تأیید شده است.

لحظاتی قبل، رسانه‌های داخلی کشور، خبر فوت فردوس کاویانی را منتشر کردند. فردوس کاویانی، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی، در سن 82 سالگی و در تاریخ نهم مهر ماه 1402 درگذشت.

درگذشت فردوس کاویانی

احسان حاجی پور، دبیر و عضو هیأت مدیره انجمن صنفی کارگردانان خانه تئاتر، مرگ فردوس کاویانی را تأیید کرد. فردوس کاویانی، مدت‌ها بود که با بیماری پارکینسون دست و پنجه نرم می‌کرد. او چهارم مهر ماه سال 1402، تولد 82 سالگی خودش را جشن گرفت و حالا 4 روز پس از سالگرد تولدش درگذشت.

بیشتر بخوانید:

عکس دیده نشده از فردوس کاویانی و همسرش

جزئیات بیشتر درباره زمان و مکان تشییع پیکر این هنرمند عزیز به زودی منتشر خواهد شد. فردوس کاویانی، فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و دانشجوی انصرافی زبان آلمانی در دانشگاه برلین است.

بیوگرافی فردوس کاویانی

درگذشت فردوس کاویانی

فردوس کاویانی، در تاریخ 4 مهر ماه 1320 در شهر کرمان به دنیا آمد. او با بازی در سریال‌هایی مانند “همسران” به شهرت و موفقیت رسید. همچنین او در فیلم‌ها و سریال‌های دیگری از جمله “مش خیرالله صندوقچه اسرار”، “محله بهداشت”، “محله برو و بیا”، “آژانس دوستی”، “اجاره نشین‌ها”، “سگ‌کشی”، “نارنجی‌پوش”، “کلانتری غیرانتفاعی”، “بانو”، “ساوالان”، “هامون” و “در مسیر تندباد” هنرنمایی کرد.

فردوس کاویانی، در سال 1349 و در سن 29 سالگی، پس از 9 سال فعالیت هنری در تئاتر، برای اولین بار در فیلم “تجاوز” حمید مصداقی، دیده شد. فردوس کاویانی در اردیبهشت ماه سال 1396، پس از 6 سال دوری از فعالیت‌های هنری، در چهاردهمین جشنواره شب بازیگری حضور یافت.

همسر او در گفتگویی اعلام کرد که آقای کاویانی به بیماری پارکینسون مبتلا است و در این دوران به دلیل تشدید بیماری و ضعف جسمانی، او مجبور به استفاده از داروهایی با دوز بالا شد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص درگذشت فردوس کاویانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *