واکنش‌ها به انتشار ویدیو جنجالی خواننده زن توسط عزت‌ الله ضرغامی ؛ «خوابیدید بگید ماهم یه هایده پلی کنیم!»

انتشار ویدیو جنجالی خواننده زن توسط عزت‌ الله ضرغامی در شبکه اجتماعی ایکس با حواشی و واکنش‌های زیادی مواجه شده است.

ویدئویی از یک خواننده زن لبنانی توسط عزت‌الله ضرغامی، وزیر گردشگری، در اپلیکیشن ایکس (توییتر سابق) منتشر شده و با واکنش کاربران فضای مجازی مواجه شده است. بسیاری از کاربران انتشار این ویدیو که در آن خواننده وضعیت پوشش مناسبی ندارد را با مواضع آقای ضرغامی در زمان ریاست سازمان صداوسیما مقایسه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ماجرای جنجالی فساد اخلاقی مژده لواسانی و ارتباط او با فرزاد حسنی!

انتشار ویدیو جنجالی خواننده زن توسط عزت‌ الله ضرغامی

یک ویدئو از یک خواننده زن لبنانی توسط عزت‌الله ضرغامی، وزیر گردشگری، در اپلیکیشن ایکس (توئیتر سابق) منتشر شده و با واکنش کاربران فضای مجازی مواجه شده است. رئیس سابق صداوسیما در این باره نوشت:

همخوانی سرود “الحق سلاحی” با اجرای هنرمندانه جولیا پطرس، خواننده مسیحی لبنان، چکیده‌ای از راهبرد مقاومت است. او اعلام کرد که “حقانیت” سلاح فلسطینی‌ها است و زرادخانه این سلاح قابل تهدید نیست. دفاع جانانه جولیا از سید حسن نصرالله نیز همواره در تاریخ به یادگار خواهد ماند.

در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از خواننده زن توسط عزت‌ الله ضرغامی را ببینید:

بعضی از کاربران توئیتر در واکنش به انتشار این ویدئو نظراتی را ابراز کردند:

  • عبدالرضا داوری، مشاور سابق احمدی‌نژاد، در حمایت از این توئیت اظهار کرد: “کاش می‌شد این توئیت را ده بار لایک کرد. درود مهندس جان.”
  • رضا رشیدپور نیز در یک نوشته کنایه‌آمیز، اینگونه نوشت: “مهندس جان سلام. هر وقت خوابیدید خبر بدید ما هم یه هایده پلی کنیم.”
  • محسن برهانی، حقوقدان، به ضرغامی متن قانون حجاب و عفاف را یادآوری کرد و پرسید: “جناب آقای مهندس ضرغامی، با سلام، آیا اطلاع دارید اگر مصوبه حجاب و عفاف تأیید و لازم‌الاجرا شود و شما همین کلیپ را بارگذاری کنید، به استناد ماده ۳۷ به جزای نقدی از ۳۶ تا ۵۵ میلیون تومان و به تشخیص قاضی تا دو سال ممنوع‌الخروجی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی از شش ماه تا دو سال محکوم خواهید شد؟”

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *