اسکن چهره سیاهی‌ لشکر گلادیاتور 2 با هوش مصنوعی ؛ سواستفاده یا سوتفاهم؟

خبری درباره اسکن چهره سیاهی‌ لشکر گلادیاتور 2 با هوش مصنوعی بدون اجازه این افراد حواشی خاصی به دنبال داشته است.

استفاده از هوش مصنوعی در صنعت فیلم‌سازی یک موضوع حساس است و به نظر می‌رسد که اسکن چهره سیاهی لشکر گلادیاتور 2 توسط هوش مصنوعی بدون اجازه انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

کلیپ ساخته شده از کودکی سلبریتی های ایرانی توسط هوش مصنوعی

شبیه سازی طنز هوش مصنوعی از نسخه باربی سلبریتی‌های ایرانی

اسکن چهره سیاهی‌ لشکر گلادیاتور 2 با هوش مصنوعی

بر اساس گزارشات منتشر شده، برخی بازیگران سیاه لشکر “گلادیاتور ۲” برای اسکن دیجیتالی به داخل یک غرفه عکاسی منتقل شدند و به آن‌ها گفته شده که که این اسکن‌ها برای سکانس‌های جمعی استفاده خواهد شد. برخی از اعضای سیاهی لشکر ادعا می‌کنند که این کار بدون اجازه انجام شده است، در حالی که برخی دیگر می‌گویند که به صورت داوطلبانه در این فرآیند شرکت کرده‌اند.

گفته می‌شود که اعضای پشت صحنه فیلم “گلادیاتور ۲” بازیگران را به گروه‌های ۱۰ نفره برای عکس‌برداری جمعی می‌برند تا چهره آن‌ها اسکن شود. قرار بوده است که این تصاویر تنها برای پر کردن فضاهای خالی در فیلم استفاده شوند، اما بازیگران نگران هستند که حقوق مربوط به چهره و ظاهر خود را از دست بدهند.

با این حال، بازیگران سیاه لشکر برای حضور در فیلم “گلادیاتور ۲” حقوق خود را به صورت کامل دریافت کرده‌اند؛ اما همچنان از این ترس رنج می‌برند که چهره آن‌ها بدون اجازه در فیلم‌ها و سریال‌های دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

تاکنون جزییات زیادی از داستان فیلم “Gladiator 2” منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که پاول مسکل نقش لوسیوس، پسر لوسیلا و برادرزاده کومودوس را در این فیلم بازی خواهد کرد. فیلم “گلادیاتور ۲” به کارگردانی ریدلی اسکات برنامه‌ریزی شده است و قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ (۲ آذر ۱۴۰۳) اکران شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *