واکنش سوال برانگیز منوچهر هادی به استوری یکتا ناصر

استوری یکتا ناصر و پاسخ منوچهر هادی بازخورد بسیاری در فضای مجازی داشت. واکنش عجیب منوچهر هادی کاربران را شوکه کرده است.

منوچهر هادی و یکتا ناصر، زوج مشهور صنعت سینما و تلویزیون، چند وقت پیش در معرض حواشی و شایعات مبتنی بر طلاق قرار گرفتند. این خبرها و شایعات سریعاً در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر و به موضوع داغی برای افکار عمومی تبدیل شدند. به تازگی خبری در مورد پاسخ دندان شکن منوچهر هادی به استوری یکتا ناصر در رسانه‌ها پخش شد که بازخورد عجیبی از سوی کاربران این فضا داشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

افشاگری جنجالی از فساد اخلاقی مژده لواسانی و استوری معنادار او!


استوری یکتا ناصر و پاسخ منوچهر هادی

چندی قبل یک عکس از منوچهر هادی و یکتا ناصر منتشر شد که این‌دو را در کنار هم در حالی که لبخند می‌زنند نشان می‌داد. این عکس علیه شایعات و ادعاهای طلاق آنها تأییدی بود و نشان داد که زندگی زوج به طور معمول ادامه دارد.

استوری یکتا ناصر و پاسخ منوچهر هادی
استوری یکتا ناصر

یکتا ناصر اخیراً یک استوری در شبکه اجتماعی خود منتشر کرد و نوشت:

“آشتی کردن، بخشیدن، چه واژه‌های ریاکارانه‌ای! آدم باید فراموش کند، همین.”

در پاسخ به استوری یکتا ناصر، منوچهر هادی نیز استوری خود را منتشر کرد و نوشت:

“من می‌بخشم ولی فراموش نمی‌کنم، بی‌ریا.”

حواشی در مورد طلاق یکتا ناصر و منوچهر هادی

چندی پیش، یکتا ناصر، با انتشار تصویری از خود همراه با یک نوشته غمگین، خبر از رفتن خود داد. این اقدام باعث بروز گمانه‌زنی‌های مختلف درباره هدف و معنای این پست شد. برخی افراد این پست را به عنوان نشانه جدایی او از منوچهر هادی تفسیر کردند، در حالی که برخی دیگر یک پیغام “مهاجرت” دریافت کرده‌اند.

مهاجرت می‌تواند به معنای تغییر مکان زندگی یا شروع یک فصل جدید در زندگی یکتا ناصر باشد. با این حال، تاکنون هیچ توضیح رسمی از طرف او یا نمایندگان وی درباره این پست منتشر نشده است و گمانه‌زنی‌ها همچنان ادامه دارد. باید منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع منتشر شود و با تکمیل تصویر، ما را در جریان واقعیت‌های مربوطه قرار دهد.

استوری یکتا ناصر و پاسخ منوچهر هادی

 

به نظر می‌رسد عدم انتشار عکس جدید و نفره یا خانودگی از سوی این دو در صفحه‌ی شخصی‌شان و همچنین پست آخر منوچهر هادی در اینستاگرام، برخی از این گمانه‌زنی‌ها را تائید می‌کند. این کارگردان پر‌کار و پرحاشیه در پست آخر خود متنی به همراه یک عکس تکی منتشر کرده و از این طریق به طور ضمنی جدایی خود از یکتا ناصر را تائید کرده است.  با این حال، جزئیات بیشتر در مورد دلایل و شرایط جدایی آنها در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی استوری یکتا ناصر و پاسخ منوچهر هادی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *