فیلمبرداری جدیدترین اثر گای ریچی به پایان رسید

جدیدترین اثر گای ریچی در کنار ایوان اتکینسون و جان فریدبرگ از شرکت بلک بر تولید شده است. همچنین شرکت بلک مسئولیت فروش جهانی فیلم را بر عهده دارد.

استودیو لاینزگیت حق پخش پروژه جدید “گای ریچی” را که فیلمبرداری آن در اسپانیا به پایان رسیده، خریداری کرد. این استودیو قبلاً حق پخش فیلم بدون عنوان “وزارت جنگ ناجوانمردانه” را نیز از گای ریچی در آمریکا خریده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

تریلر رسمی مستند Occupied City منتشر شد


جدیدترین اثر گای ریچی

در فیلم جدیدی که هنوز جزئیات آن منتشر نشده، ریچی به عنوان کارگردان و همچنین نویسنده فیلمنامه همکاری دیگری با جیک جیلنهال، هنری کویل و ایسا گنزالس خواهد داشت. قبلاً ریچی در فیلم “میثاق” با جیلنهال و در “وزارت جنگ ناجوانمردانه” با کویل و گنزالس همکاری داشته است.

دو بازیگر که در این پروژه تأیید شده‌اند، کارلوس باردم (Carlos Bardem) بازیگر اسپانیایی و فیشر استیونز (Fisher Stevens) بازیگر آمریکایی با سابقه‌ای حرفه‌ای خواهند بود. استیونز اخیراً سریال مستند “بکام” (Beckham) را برای نتفلیکس ساخته است. پروژه فیلم توسط شرکت “بلک بیر اینترنشنال” تهیه خواهد شد و ریچی به همراه ایوان اتکینسون و جان فریدبرگ از این شرکت نیز در تهیه پروژه دست خواهند داشت.

جدیدترین اثر گای ریچی
جدیدترین اثر گای ریچی

پروژه بعدی بازیگر جیک جیلنهال با عنوان “بی‌گناه فرضی” (Presumed Innocent) به نویسندگی و تهیه‌کنندگی دیوید ای. کلی خواهد بود. جیلنهال در این فیلم به همراه ایسا گنزالس و هنری کویل همکاری خواهد کرد. ایشان قبلاً در فیلم “میثاق” (The Covenant) با جیلنهال و در فیلم “وزارت جنگ ناجوانمردانه” (The Man from U.N.C.L.E) با کویل و گنزالس همکاری داشته‌اند.

به علاوه، بازیگران کارلوس باردم و فیشر استیونز نیز در این پروژه حضور خواهند داشت. فیشر استیونز اخیراً سریال مستند “بکام” (Beckham) را برای نتفلیکس ساخته است.

ریچی به عنوان نویسنده فیلمنامه اریجینال فیلم حضور خواهد داشت و در کنار او، ایوان اتکینسون و جان فریدبرگ از کمپانی “بلک بیر اینترنشنال” نیز به عنوان تهیه‌کنندگان پروژه مشغول به کار خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی جدیدترین اثر گای ریچی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *