نصب بنری با تصویر بی‌حجاب فروغ فرخزاد توسط شهرداری تهران!

چندی پیش، تصویری از نصب بنری با تصویر بی‌حجاب فروغ فرخزاد توسط شهرداری تهران منتشر شد که بازتاب فراوانی را در فضای مجازی به همراه داشت.

تصمیم غیرمنتظره شهرداری تهران درباره فروغ فرخزاد، شاعر مشهور ایرانی، توجه کاربران را در فضای مجازی به خودش جلب کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، شهرداری تهران یک بنر شامل شعر و عکس بدون پوشش اسلامی فروغ را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: نماهایی از باران کوثری در نقش فروغ فرخزاد

نصب بنری با تصویر بی‌حجاب فروغ فرخزاد توسط شهرداری تهران!

فروغ فرخزاد، یکی از شعرای برجسته و نویسنده اهل ایران بود. او در دوران معاصر، شاعر و نویسنده ادبیات فارسی به‌شمار می‌رفت و آثار بسیار زیادی را در قالب شعر، داستان و نمایشنامه به جامعه ادبی ایران تقدیم کرد. حالا شهرداری تهران، تصویری از بنر فرخزاد در تهران را نصب کرده است که نکته آن، عکس بدون حجاب فروغ است.

تصویر بی‌حجاب فروغ فرخزاد

فروغ فرخزاد، با شعرهایی که به زبان ساده و قوی خود نوشت، توانست احساسات عمیق و مسائل اجتماعی را به خوانندگان منتقل کند. او در آثار خود به مسائلی مانند عشق، آزادی، انسانیت و بی‌عدالتی اشاره می‌کرد.

از جمله شعرهای مشهور او می‌توان به «کافه»، «زنده‌ام» و «بهار عزیزم» اشاره کرد. فروغ فرخزاد در زمان انقلاب، فعالیت‌های سیاسی زیادی داشت و در طول زندگی خود برای دفاع از حقوق زنان و آزادی بیان در برابر سانسور بسیار تلاش کرد.

او در سال 2008 درگذشت؛ اما آثار و ارزش‌هایی که در جامعه ادبی بر جای گذاشت، همچنان در ذهن مردم ایران زنده است. فروغ فرخزاد، در طول زندگی ادبی و حرفه‌ای خود، برخی از مهم‌ترین جوایز ادبی را دریافت کرد. این جوایز شامل جوایز بین‌المللی و داخلی می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *