زر امیر ابراهیمی با فیلم Tatami برنده بهترین بازیگر زن جشنواره توکیو شد

روز گذشته، زر ابراهیمی با فیلم سینمایی «Tatami» توانست برنده جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره توکیو شود. این فیلم را زر امیر ابراهیمی کارگردانی کرده است.

فیلم «تاتامی» به کارگردانی «زر ابراهیمی» توانست در جشنواره توکیو دو جایزه را به خودش اختصاص بدهد. در این جشنواره، «امیر ابراهیمی» برای بازی در فیلم Tatami جایزه بهترین بازیگر زن را از طرف داوران دریافت کرد و 300 هزار ین جایزه نقدی را به خود اختصاص داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


غوغای زر امیر ابراهیمی با فیلم Tatami

زر امیرابراهیمی به همراه «گای ناتیو» اسرائیلی، جایزه بزرگ هیأت داوران را دریافت کرد و در این بخش نیز برنده 500 هزار ین جایزه نقدی شد. داستان فیلم «Tatami» درباره یک جودوکار ایرانی به نام لیلا و مربی او مریم (با بازی امیر ابراهیمی) است که در مسابقات جهانی جودو شرکت می‌کنند تا اولین مدال طلای ایران را به دست آورند.

زر امیر ابراهیمی

در حین تورنمنت، مقامات ایران دستور می‌دهند که «لیلا» خودش را مصدوم کند و مقابل حریف اسرائیلی به میدان نرود. فیلم «تاتامی» برای اولین بار در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز در تاریخ 2 سپتامبر 2023 (11 شهریور 1402) به نمایش درآمد و با بازخورد مثبتی از سوی منتقدان و تماشاگران روبرو شد.

این پروژه، اولین فیلم بلندی است که به وسیله همکاری دو کارگردان، «گای ناتیو» و «امیر ابراهیمی»، ساخته شده. فیلم «تاتامی»، محصول سال 2023 است و بازیگرانی همچون «آرین مندی»، «جیمی ری نیومن»، «اش گلده» و «سینا پروانه» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *