بهروز افخمی اسرائیل را قاتل داریوش مهرجویی می‌داند [+ویدئو]

بهروز افخمی ، کارگردان حاشیه‌ساز ایرانی، ویدئوی جدیدی از خودش منتشر کرد که در آن ادعا می‌کند که نیروهای اسرائیلی قاتل اصلی «داریوش مهرجویی» هستند.

افخمی، فیلمساز جنجالی این روزها، در ویدئوی جدید، ادعا کرد که به نظر او، اسرائیل مسئول قتل «داریوش مهرجویی» و همسرش بوده است. او اعتقاد دارد که سرویس‌های جاسوسی اسرائیل از ارتباط و اختلاف قاتلین دستگیر شده با مهرجویی خبر داشته و آن‌ها را استخدام کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهروز افخمی اسرائیل را قاتل داریوش مهرجویی می‌داند

افخمی در ادامه می‌گوید که سرکرده گروه قاتلان «داریوش مهرجویی» و همسرش را اسرائیل ممکن است اجیر و تامین کرده باشد. باید توجه داشت که این گفته‌ها صرفاً فرضیه «بهروز افخمی» است و او مشکوک شده که این قتل در روزهای ابتدایی حمله اسرائیل به غزه، برای تلافی حمله حماس به اسرائیل رخ داده باشد.

«افخمی» در ادامه می‌گوید که او فکر می‌کند قتل «مهرجویی» و خرده‌گرفتن سلبریتی‌ها در کنار خنده معروف او در کنار خانه مهرجویی، برای تبدیل این قتل به خبر اول در ایران و جلب توجه از حملات اسرائیل به غزه و کشتار بی‌نظمیان در آن منطقه استفاده شده.

در پایان، او از خرده‌گرفتن سلبریتی‌ها به صحبت‌هایش درباره ساخت فیلمی بر اساس ماجرای قتل «داریوش مهرجویی» و همسرش و سکوت در برابر کشتار غیرنظامیان در غزه انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این مطلب چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *