سریال Young Sheldon به پایان خود نزدیک می‌شود

سریال Young Sheldon ، اسپین آف سریال The Big Bang Theory است که از شبکه CBS پخش می‌شود و به زودی با فصل هفتم به پایان می‌رسد.

به گزارش سایت فیگار و به نقل از هالیوود ریپورتر؛ سریال اسپین آف «تئوری بیگ بنگ» با یک قسمت پایانی، به مدت یک ساعت در تاریخ 16 مه 2024 (26 اردیبهشت 1403) سال جاری به پایان خواهد رسید. سریال شلدون جوان در تاریخ 15 فوریه 2024 (26 بهمن 1402) بازمی‌گردد و برنامه خود را با یک قسمت پایانی به پایان خواهد برد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پایان سریال Young Sheldon

«آمی رایزنباخ»، رئیس شبکه «CBS»، در رابطه با پایان این سریال گفت:

به عنوان یک اسپین آف برای یکی از بزرگ‌ترین سریال‌های کمدی، شلدون جوان ثابت کرد که دوباره هم می‌توان شاهکار سریال اصلی را تکرار کرد. این سریال، با بازیگرانی استثنایی که از لحظه‌ای که در صفحه نمایش ظاهر شدند، با داستان‌های دلنشین و منحصربه‌فرد، توانست مخاطبان را جذب کند. از تمام تیم‌های نویسندگی و تولید، به ویژه تهیه‌کنندگان اجرایی «چاک لور» و «استیو مولارو» و «استیو هالند»، به خاطر شش فصل فوق‌العاده‌ای که خلق کردند، صمیمانه سپاس‌گزاری می‌کنیم. ما منتظریم تا فصل هفتم Young Sheldon را ببینیم و با بهترین اپیزودها آن را به خوبی به پایان برسانیم تا طرفداران بتوانند از آن لذت ببرند.

سریال Young Sheldon

این خبر در حالی منتشر شده که خالق سریال، «چاک لور»، در حال ساخت نسخه دوم از کمدی نردی خود است که به عنوان بلندترین سریال چند دوربینی در تاریخ تلویزیون شناخته می‌شود. سریال جدید که برای پلتفرم «Max» تولید خواهد شد، در آوریل به صورت رسمی معرفی می‌شود. جزئیات زیادی در مورد این سریال هنوز اعلام نشده است، زیرا لور و تیم سازنده در حال تعیین جزئیات خلاقانه هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال «Young Sheldon» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: هالیوود ریپورتر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *