بلا رمزی: دوست دارم نقش یک شرور را بازی کنم

چندی پیش، بلا رمزی در طی یک مصاحبه گفت که پس از دستیابی به موفقیت بزرگ خود در سریال The Last of Us در نقش «الی ویلیامز»، دوست دارد نقش یک شخصیت شرور را بازی کند.

ایزابلا می رمزی، بازیگر 20 ساله انگلیسی که تجربه بازی در سریال «بازی تاج و تخت» (در نقش لیانا مورمونت) را نیز دارد، اخیراً در سریال The Last of Us به همراه «پدرو پاسکال» در نقش «جوئل» بازی کرده و به شهرت جهانی دست یافته است. او شب گذشته در یک گفت‌وگو با «LADbible» اعلام کرد که دوست دارد نقش یک شخصیت شرور تمام عیار با پیچیدگی و ظرافت‌های خاص را ایفا کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بلا رمزی دوست دارد در نقش یک ویلن بازی کند

ایزابلا می رمزی اظهار کرد که هنوز نقش یک ویلن واقعی را ایفا نکرده و علاقه‌ دارد در نقش یک شخصیت منفی در یک بازی کند. از نظر او، جوکر که یک شخصیت شرور و بسیار بی‌نظیر است.

بلا رمزی

«کریگ مازن»، شورانر سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) اعلام کرد که تولید و فیلمبرداری فصل دوم این سریال در تاریخ 12 فوریه 2024 (23 بهمن 1402) در ونکوور کانادا آغاز خواهد شد. او پیش از این اعلام کرده بود که آن‌ها اتفاقات بازی The Last of Us Part 2 را بیشتر از یک فصل اقتباس می‌کنند و احتمال ساخت فصل‌های بیشتری نیز وجود دارد.

هنوز مشخص نیست که پخش سریال دقیقاً از چه تاریخی آغاز می‌شود. احتمالاً طرفداران باید تا سال 2025 منتظر تماشای فصل دوم سریال اقتباسی The Last of Us از HBO باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بلا رمزی در نقش یک شرور چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: pinknews


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *