کمپانی کپ‌کام بازسازی‌های بیشتری از بازی Resident Evil خواهد ساخت

چندی پیش، کمپانی شناخته‌شده «کپ‌کام» (CapCom) اعلام کرد که بازسازی‌های بیشتری از بازی Resident Evil را در آینده خواهد ساخت.

انتشار خبر ریمیک بازی های Resident Evil، توسط تهیه‌کننده بازی Resident Evil 4 Remake تأیید شد. کمپانی «کپ‌کام» (Capcom) در چند سال گذشته سه نسخه جدید از مجموعه بازی‌های قدیمی Resident Evil را در سراسر جهان منتشر کرد که هر یک از آن‌ها توانسته‌اند به موفقیت زیادی برسند؛ بنابراین جای تعجبی ندارد که این ناشر ژاپنی تمام تلاش خود را برای تولید بازسازی‌های بیشتر از سری رزیدنت ایول به کار بگیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازسازی‌های بیشتری از بازی Resident Evil ساخته می‌شوند

تهیه‌کننده بازی های رزیدنت ایول ، «یوشیاکی هیرابایاشیدر» در گفت‌وگو با نشریه ژاپنی «Game Watch» اعلام کرد که به دلیل استقبال بی‌نظیر از بازسازی‌های اخیر مجموعه بازی‌های Resident Evil، کپکام قصد دارد نسخه‌های بیشتری از آن‌ها را بسازد. موضوعی که هنوز به آن پرداخته نشده، دیگر نسخه‌های بازی‌های Resident Evil است که در آینده بازسازی خواهند شد.

بازسازی‌های بیشتر بازی Resident Evil

«یوشیاکی هیرابایاشی» ساخت بازی‌های بیشتر این فرانچایز گفت:

ما سه نسخه ریمیک از مجموعه [Resident Evil] را روانه بازار کردیم و احساس می‌کنیم که آن‌ها با استقبال خوبی مواجه شدند. ما به عنوان کسانی که نسخه‌های قبلی مجموعه را دوست دارند، بسیار خوشحالیم که گیمرهای این دوره می‌توانند به تجربه این بازی‌ها بپردازند؛ بنابراین مایل خواهیم بود که این کار را ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اقدام شرکت «کپ‌کام» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *